NOD

Hallo allemaal,

Ik zie dat Miranda de 8e haar NOD heeft. De eerste NOD van de lijst: succes Miranda: laat je ons wat weten?

Daarna kom ik samen met xxx op NOD 9 jan: ik hou jullie zeker op de hoogte.

Alle dames daarna: sterkte komende dagen en hopen dat de duiveltjes niet komen.....

Liefs Sammy

Hoi Sammy,ik zie net dat wij gelijk onze NOD hebben. Ik ben een tijdje niet geweest,omdat mijn computertje even gek deed,maar tevens had ik ook even helemaal geen behoefte. Ik heb vandaag als goede voornemen de heldenschoenen aan getrokken en ben naar de huisarts gegaan. Ik vind dit zelf nogal een hele stap....Gelukkig een heel fijn geprek en kreeg direct een verwijs en heb nu vor volgende week een afspraak. Snel vind ik wel. Het voelt wel erg raar zo'n afspraak met een gynaecologe. Toch als een soort " tja wat krijg ik te horen???" Maak mij best ongerust. Ik kreeg trouwens na altijd de 9e ineens de afgelopen maand de 8e mijn ongi. ?????????????? gek he ? Nou succes voor de 9e en ik "spreek" je nog misschien hier. XXX

Hallo xxx,

Ik dacht je al een hele tijd niet gezien te hebben, zit nu vanaf begin dec op het forum en ik kijk bijna dagelijks. Soms is het idd weleens zo dat ik niet wil kijken, omdat ik dan net weer een goede dag heb, Maar het is allemaal wel vaak interessant om te lezen. Probeer dan wel daarna weer even mijn verstand op 0 te zetten.

Hoe zit jouw verhaal in elkaar?

Ik ben begin juli zwanger geraakt. Na 12 weken vij de vk te zien gekregen dat het vruchtzakje leeg was (of vruchtje was al ontbonden). Geen tussentijdse bloedingen gehad, helemaal niks, maar het zat toch fout. 2 weken gewacht, maar kwam niet los. Na nog 2 weken heb ik curretage gehad op 5-11. Ben 12-12 voor het eerst weer ongi geworden. Ongeveer rond kerst mijn eisprong waarschijnlijk. Nu idd mijn nod tegelijk met jou en ik ben heel erg benieuwd. Zullen we elkaar op de hoogte houden? Lijkt me leuk.

Voel me al een paar dagen raar, wat meer afscheiding, rare bultjes op mijn tepels (zie mijn andere bericht) en af en toe wat steken, maag borrelt, blablabla, maar het wachten is op mijn nod.

Spreek je

Knuffels Sammy

Terug
Bovenaan