NOD

A

Anoniem

Guest
En we gaan naar ronde vijf... Vanmorgen ongesteld geworden :-( Baal er wel van en heb eventjes een traantje gelaten!! Blegh!

Nee bah bah bah! Snap dat je ervan baalt....... Vandaag lekker een baaldagje met een lekkere reep choco en vanavond een wijntje. Daarna weer vol goede moed verder. Succes voor de volgende ronde!

Dat is zeker balen.. inderdaad neem een lekkere reep vanavond een lekker drankje en op voor de volgende ronde

Thx meiden dat is lief! Ik zal een sapje nemen, ik drink nooit alcohol ;-) Stom hè, dat je weet dat het niet vanzelfsprekend is en dat het best een tijd kan duren, en dat toch elke maand zó teleurgesteld met een beetje verdriet! De wens en het verlangen is groot..

Hoe staat het bij jullie ervoor?

Geen alcohol drinken is niet stom hoor zijn er genoeg die het niet doen..
mocht hier toch de duiveltjes komen gaat er echt wel een fles martini asti open (heb er nog 2staan hihi)
Ik zit nog in de eerste ronde 30ste is ongeveer me nod maar vermoed dat ik 3dagen eerder me eisprong heb gehad.

Ik drink ook nooit :)
Ik weet niet zo goed waar ik nu zit in mijn cyclus na mijn mk is het nu wachten op mijn nod, liever niet natuurlijk ;-)
Heb het gevoel dat gister mijn eisprong was maar weet het niet zeker had eind vorige week al veel slijm.

We wachten maar gewoon rustig af.... De druk is nu wel minder moet ik zeggen omdat je niet weet wanneer het komt. Normaal leef je daar toch naartoe.

vet balen meid , herkenbaar dat jij je zo voelt heb ik ook elke x weer ...
Ik neem dan ook meestal een borrel en lekker veel chocola , had af gelopen x een girly dag gehouden met een vriendin ..Lekker romantiche films , chocola , gezichts maskers heerlijk knap je ook van op hoor !!

Zou vandaag mijn ei moeten hebben maar voel nog niks :s ...

Sterkte meid !

Liefss

Ik bedoelde niet stom m.b.t. alcohol.. Meer over het gevoel dat we allemaal weten dat het even kan duren en dat we dan toch elke keer zo teleurgesteld zijn..

Ik ga vanavond skaten met mn zus. Even op die manier afleiding.

Spannend Carool! Voel jij die altijd dan?

Beauty; ben je na je mk niet meer ongesteld geweest? Kun je het overigens een beetje verwerken?

Dromertje; voor jou afwachten dus? Spannend!!

Liefs

Terug
Bovenaan