Noem drie dingen die je leuk vindt...

A

Anoniem

Guest
aan de persoon op de foto (hyves-pagina) links en rechts van jouw foto. Of vraag om nog wat meer info over deze persoon,als je het niet weet.

Ik sta tussen Ilona en Wendy.

Ilona:
1. Ik vind je een heel lieve moed, omdat je iedereen graag helpt met adviezen en mij laatst zelfs met de sollicitatiebrief van mijn vriend.
2. Ik vind je een stoere meid, omdat je niet op je bekkie bent gevallen
3. Ik vind je een gezellige meid, omdat je zo regelmatig post hier op het forum

Wendy (mama van Lorena):
1.In ieder geval ben je een gezellige meid, omdat je je hebt aangemeld voor de voorjaarsmama-hyves.
2.Je hebt een geweldig mooie dochter, zie ik op de foto's van je hyves
3. Ik weet eigenlijk maar weinig van je, misschien kun je nog even kort wat meer over jezelf vertellen??  

Ik sta tussen Karin en Marijke

Marijke:

1. Ik vind je een vrolijke meid die een lange rit een stuk korter kan maken
2. Je zorgt altijd voor een boel gezelligheid op het forum
3. Je bent een lieve meid die altijd wel wil helpen

Karin:

1. Ook jij bent een gezellige meid die altijd druk aan het posten is
2. Ik vind dat je een goed gevoel voor humor hebt (de werknaam van je meissie)
3. Ik vind jou een ongelooflijk sterke vrouw die zich heel nuchter door een enorm moeilijke periode heenslaat. Petje af!

Groetjes Ilona

ik snap er weinig van,maar ik vind jullie wel lief voor mekaar

Wat lief Ilona, dank je wel

Ik sta tussen Nicole en Ilona.
Euhm, van Nicole weet ik eigenlijk niets. Haar dochtertje heet Jennifer, het is een schattig meisje zo te zien op de foto, met blonde haartjes. Ze heeft een goede smaak in tv-series vind ik (behalve GTST dan, hahaha). Post  hier ook eens wat  Nicole, dan weet ik het misschien weer?  

Ilona is recht voor z'n raap, aardig, eerlijk, spontaan en  haar dochter Laura heeft een prachtige bos met haar waar ik jaloers op ben, wat Suze betreft dan
Ken je de Belbin-test? Die heb ik op mijn werk verschillende keren met het team gedaan. Daar komt uit wat voor type je bent, hoe je met anderen omgaat en bijv. met wat voor types je moeite hebt, je allergieën. Volgens mij is Ilona een mix tussen een groepswerker (= o.a. sociaal, gericht op gezelligheid) en brononderzoeker (o.a. nieuwsgierig, gericht op verandering) en ligt je allergie in mensen die  snel van mening veranderen, beslissingen nemen en daarbij te weinig rekening houden met anderen  of oneerlijk zijn. Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar klopt het een beetje?
Ik ben dol op dat soort tests

Oh, en nu sta ik weer tussen 2 anderen in

Ohww...ja, dat was een leuk idee, maar wist niet dat de foto's steeds verplaatsten... Wordt een beetje lastig dan, hè?

Terug
Bovenaan