Nog één dagje werken..................

Hallo meiden,

Leuke kerstdagen gehad? Hier hebben we genoten.

Vanmorgen geholpen op de woning met het kerstontbijt voor de bewoners........

Nu nog één dagje werken en dan gaat mijn verlof in......wat een vreemd idee.

Ik kan niet wachten tot ik ons meneertje in mijn armen heb en weet dat alles goed met hem is......dat ik hem met eigen ogen kan bewonderen.

Tóch kan ik me nog steeds niet indenken dat ik over 7 weekjes een baby heb.....of dan bijna heb.

De (voorlopig) laatste dag voelt dan ook heel vreemd eigenlijk..............het wachten kan straks beginnen..........

Liefs Jessica
 
wij worden ook heel nieuwsgierig naar de kleine en hoe het zal zijn als de kleine er is.
Nog een paar weekjes spannend he!!!!
geniet van je verlof.
 
He meis, geniet van je laatste dagje werken enne, die "7 weken" Gaan echt zo voorbij, lekker ervan genieten!
Je kunt het ook zo bekijken, mijn verloskundige zei, ik gok op 37 weken, shit man, dat is al over 4 weken, SLIK! Ben erg nieuwsgierig naar de kleine man, maar ook nu net als bij mijn meiden toch ook wel een tikkeltje zenuwachtig en helaas emotioneel, hihi!

Liefs kirsten
 
Wat lekker zeg, bijna verlof! Ik moet nog 2,5 week, maar kan bijna niet wachten!
Geniet lekker van je laatste dagje en vanaf morgen van het Grote Nietsdoen of nog wat Kleine Voorbereidingen. Drukke tijden komen vanzelf weer!
 
Ik alleen deze week nog, maar ik werk lekker niet meer fulltime (heb ik zelf besloten), dus ik kom rond 10 uur en ben voor 15 uur weer weg).

Dus nog 2 dagen :) en dan wachten tot de bevalling.....
 
Vandaag is officieel de eerste dag van mijn verlof. Ik had al vakantie. Nog max. 8 weken en dan is onze kleine er. Ik moet zeggen dat ik nu wel een beetje de kriebels ga krijgen. Hoe zal de bevalling gaan, is het een jongen of een meisje? Eerst maar eens lekker genieten van mijn verlof en over een paar weekjes kijken we weer verder.
 
Terug
Bovenaan