nog één dagje???

Morgen is de uitgerekende datum.
Maar er is nog geen aktie te bespeuren in mijn buik.
Wel veel beweging, wat soms zelfs zeer doet, maar geen weeen ofzo.
Op de kalender en in mijn agenda staat morgen een hartje en dat de baby komt, maar ik denkt dat ze nog even wacht.
Toen ik dat opschreef was ik ervan overtuigd dat we dan al een babytje zouden hebben. Gek idee hoor.

Toch maar gewoon wachten hé.

Ow dat had ik bij de eerste ook..ik had dagen pijn van de weeën en op 19 augustus had ik totaal nergens geen last van en ben ik nog lekker gaan winkelen en snachts op 20 augustus braken mijn vliezen...ik was ook 20 augustus uitgerekend.

dus meid het kan altijd nog hoor.

Succes

Ik ben dinsdag uitgerekent en dus nog twee daagjes te gaan en ook bij mij alleen maar last van voorweeen die niet doorzetten en wat je zegt de bewegingen beginnen nu gewoon pijn te doen !!!

Vanochtend nog een flink eind weze wandelen al gaat dat niet meer zo snel hahhahaaa .....

Vandaag maar ff de verjaardag vieren van de jongste en dan maar hopen dat ik van de week mag gaan bevallen want alles valt me steeds zwaarder en ik ben het ook goed zat nu !!!!

Dames die allemaal deze week zijn uitgerekent wens ik veel suc6 en dat het wachten niet lang maar mag duren !!!

Ook ik ben morgen uitgerekend! En heb het idee dat ik nog heel lang moet wachten op onze kleine. Heb nog geen wee gevoeld en de kleine is nog erg druk ook.

Mijn vriend heeft nu 11-1-11 als "de" datum, nou van mij mag ze als ze maar komt deze week hihi Moet vrijdag weer naar de vk maar hoop stiekem dat ze er voor die tijd is. Heb er natuurlijk niets van te zeggen en zal braaf moeten afwachten.

Maar vindt het mega spannend allemaal!!!!!!!!!

Wel een hele mooie dag om een kindje te krijgen (mijn nu nog jongste wordt vandaag 3,,haha)
Erg hé dat wachten, laatste lootjes meid, kan erg snel gaan!!
Succes Liefs MJ mamaclub maart

Terug
Bovenaan