Nog één weekje!

Hallo,

Ik ben vandaag precies 39 weken zwanger. In principe moet ik nog een weekje maar jah iedereen weet hoe dat gaat. Heb vanochtend het huis nog maar een keer schoongemaakt. Zou nu wel willen dat de bevalling begint, ben zo benieuwd naar ons wondertje! Vanacht zeer onrustige nacht gehad in mijn buik, alsmaar steken en veel plassen. Ben er zo aan toe nu... Hopen dat het zich snel aankondigt, of klinkt dit te wanhopig?

Hoi,

Ik hoop voor je dat de kleine zich snel aankondigt.
Ik was gister 40 weken en ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Ik ben nu eigenlijk er ook helemaal klaar voor. Tot dit weekend had ik nog echt van die kleine klusjes die ik wilde doen. Maar nu is echt alles klaar en zit ik min of meer te wachten. Ik weet ook dat dit niet zo slim is zo gaat de tijd helemaal niet voorbij, want het kan nog twee weken duren.
Wat doen jullie de hele dag? Hebben jullie nog veel plannen?

succes allemaal met de laatste loodjes en ik hoop voor iedereen dat het niet meer te lang gaat duren.
Groetjes

Wouw, het huis schoongemaakt. Heerlijk! Hier nog steeds rustig op de bank. Vanochtend heb ik het eerste deel van de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. Verder heb ik niet echt plannen. Van het weekend kregen we opeens vakantiekriebels. Dus ben ik internet aan het afstuinen naar leuke locaties en aanbiedingen. Met de tent zullen we dit jaar niet gaan. Het wordt even anders dit jaar, nu we weer met een kleintje op pad gaan. Een stacaravan denk ik... Verder hier ook geen klusjes meer.

Groeten, Annemieke

Wouw, het huis schoongemaakt. Heerlijk! Hier nog steeds rustig op de bank. Vanochtend heb ik het eerste deel van de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. Verder heb ik niet echt plannen. Van het weekend kregen we opeens vakantiekriebels. Dus ben ik internet aan het afstuinen naar leuke locaties en aanbiedingen. Met de tent zullen we dit jaar niet gaan. Het wordt even anders dit jaar, nu we weer met een kleintje op pad gaan. Een stacaravan denk ik... Verder hier ook geen klusjes meer.

Groeten, Annemieke

Erg dat gevoel ieder moment klaar te willen zijn he. Iedere avond het huis netjes enzo, haha. Mijn man moet er steeds om lachen, maar helpt me braaf. Gisteren maar de stad in gegaan. Hartstikke stom, want het deed gruwelijke pijn, maar ik moest er echt uit... De hele nacht iedere 10 minuten weeën en 6 uur 's ochtends stopte het opeens. Vandaag met een vriendin boodschappen gedaan en thee gedronken. Nu toch maar mijn man opgebeld dat hij naar huis moet komen. De weeën zijn er weer. Duimen draaien.
Succes met wachten iedereen! Hoop dat je nog wat leuke dingen kan bedenken, want van passief op de bank zitten wordt je niet vrolijk weet ik na dit weekend haha.

Groeten, Annemieke

Terug
Bovenaan