Nog 1 dag werken en dan met verlof!

Wat is het snel gegaan die afgelopen maanden... Donderdag werk ik mijn laatste dag en dan begint mijn verlof. Ik keer  begin juli gedeeltelijk terug op de werkvloer (2 dagen) en per  begin augustus 3 dagen. 7 maanden verlof dus. Aan de ene kant raar om mijn werk weer achter te laten maar aan de andere kant ook wel heerlijk!

Ik ben de vorige keer ingeleid met 37 weken dus ik weet niet hoe het begin van een spontane bevalling voelt. Spannend hoor!

lfs ing

Ohhh wat lijkt me dat raar zeg, maar wel heerlijk!
Geniet van je verlof en neem lekker de tijd voor jezelf. Je hebt vast al 1001 dingen op n lijstje staan die je gaat doen. Enjoy!
Ik heb vrijdag 13 februari mn laatste werkdag, dus ik mag nog even!

Groetjes Janneke

Ha Inge,

Geniet lekker van je verlof, en sterkte met de laatste loodjes. Hoe kom jij aan zo lang verlof?? Lekker hoor !! Alhoewel ik ook niet mag klagen, ik zit in het onderwijs en bij de eerste (okt 2007) ging mijn verlof in na de zomervakantie, dus was ik vrij van juli tot januari. Nu bij de tweede mag ik mijn zomervakantie na mijn verlof opnemen, dus ben ik vrij van mei tot november, dus dat is ook iedere keer (bijna) 6 maanden.

Groetjes, Hope74

Hoi Ing,

Geniet lekker van je (superlange) verlof meid, je hebt het zo onderhand wel verdient vind je niet. Het lijkt mij heerlijk hoor 7 maanden lekker de tijd voor jezelf en de nieuwe baby.
Veel plezier!
Liefs, Amber

Is wennen he! Ik ben sinds vorige week met verlof (of eigenlijk in de ziektewet tot mijn verlof begint). Maar ik ben er nog wel regelmatig mee bezig. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik over een week of twee week gewoon aan de slag ga.

Maar.... Alles is overgedragen, mijn vervangster is prima ingewerkt en ik ben echt niet meer nodig daar.

En ik zit thuis mijn man aan te sporen met klussen (wat ik zelf niet meer mag en kan). En pas in juni zal ik weer voor 3 dagen (va juli 4 dagen) gaan werken. Had van tevoren al 6 weekjes extra verlof geregeld op het werk. Dus daar ga ik lekker van genieten.

Om me niet helemaal te verliezen in baby-zaken ben ik een thuiscursus begonnen van de LOI. Vooral ook omdat ik zo weinig kan doen en zoveel aan bed en bank ben gekluisterd en omdat het nog zolang duurt voor de kleine mag komen (ben nu 31 weken zwanger)

Geniet lekker van je verlof, en een goede bevalling en gezond kind strakjes.

Hoe ik aan dat verlof kom? hahahahaha! Ik heb nog nooit ouderschapsverlof opgenomen dus dat benut ik in 1 x. Ik neem tevens wat vakantie op. Daarnaast vind mijn manager het heel begrijpelijk dat ik wat langer weg wil om te genieten van alles wat komen gaat. Mijn vorige zwangerschap en verlof was een drama door alle complicaties. Kortom wat quality time deze keer!

Wat een goed idee een LOI cursus. Ik heb bij de 1e vanaf week 14 gelegen maar ben nooit op dit idee gekomen. Nu heb ik er vanwege mijn 17 maanden oude dreumes echt geen tijd voor helaas. Probeer te genieten van die laatste weken ook al zijn het er nog veel! Voor je het weet is je kindje er!

lfs ing

Terug
Bovenaan