nog 1 dag!!

Hallo meiden,

Nog 1 dagje: morgen is mijn NOD,ik hou het niet meer van de zenuwen. Kun je trouwens met de test van CB op je NOD dag testen of zou ik dan nog een dagje moeten wachten??? Ik ben zo bang dat ie dan negatief uitslaat.
Ik heb verder geen bijzondere klachten, heb alleen een zere onderrug en een raar gevoel in mijn buik, met name links en rechts onder, vlak bij de liezen. En mijn temp. is nog steeds 37.1!!! Het word echt spannend, moet me echt inhouden om nu al niet te testen, je hoort het wel eens, maar ik doe het niet!! Morgen moet ik wel werken, dus dat wordt vroeg testen, al om half 7. Nou maar hopen dat die rode duiveltjes maar wegblijven. Ik kan me bijna niet voorstellen dat we mijn eisprong hebben gemist, maar goed, dat zegt nog niks. Ik hou jullie op de hoogte.

Trouwens, iedereen die zwanger is: gefeliciteerd!!
En iedereen die bezig is of moet wachten: sterkte en succes!!

Liefs Nikki

hallo

ik zou voor de zeker heid nog een dagje wachten hoor je hoor vaak dat het het beste is om te testen na de dag dat je ongesteld had moeten worden , maar nog beter is natuurlijk om nog iets langer te wachten dan krijg je misschien noh meer verschijnselen , ik weet het van me zelf ik kan ook nooit wachten om te testen en daar word ik soms echt gek van want je kan het maar niet uit je hoofd zetten, ik hoop echt voor je dat het resultaat POSITIEF is hoor!!! veel suc6 xxxx

Hoi,

Zou zeker niet nu al testen, want ook al zou er al genoeg HCg in je bloed KUNNEN zitten voor je NOD, de kans is groter dat dat niet zo is.

Ook al heeft het wachten me toen minstens een duimnagel gekost: ik heb 4 dagen weten te wachten na m'n NOD met als resultaat een erg snel verschijnende dikke streep! Op de dag van NOD zou het misschien wel een licht streepje zijn geweest, maar dan krijg je weer die onzekerheid 'is het wel echt?'

Succes en hopelijk een positief resultaat, want het zwanger zijn is voor mij tot nu toe één groot feest (weet dat ik daarmee erg veel mazzel heb)

G.
(31 wkn zwanger van de eerste)

Hoi Nikki,

Als je het op kunt brengen, zou ik even wachten met testen. Ikzelf heb er al iets teveel tests mee verknald: mijn cyclus was ook nog onregelmatig, dus elke keer dacht ik dat ik lang genoeg gewacht had, ging testen - negatief, en een dag later was ik ongesteld. Erg frustrerend. Net of mijn lichaam een spelletje met me speelt.

Hoi Nikki,
Spannend he..ik zou vandaag mijn nod hebben maar het werd mijn wod! Wel ongi dus..jammer,maar wel perfect regelmatig(28 dagen)
Als je het volhoud nog een paar daagjes wachten met testen,maar lukt het niet,gewoon lekker testen,en bij twijfel over een paar dagen weer!
Heel veel succes en ik hoop voor je dat het raak is!
Liefs Esther

Ik heb zelf de dag na mijn NOD gestest en toen was de test ZOOOOOOO vaag, dat ik eigenlijk nog niets wist. Na 5 dagen weer gedaan en toen was 'ie super duidelijk! Het kan dus wel na 1 dag, maar ik zou altijd, bij een negatieve test, na een weekje een tweede doen.

Terug
Bovenaan