nog 1 dag

hallo allemaal,
he he morgen is eindelijk mijn nod en vrijdag moet ik terug naar gyn en dan hoop ik dat ze test doen en dat ik zwanger ben [dat heb ik vorige week ook gedroomd dus wie weet is het toeval en komt het uit]ik had eergisteren klein beetje bruin bloed verloren en nu test ik af en toe met vinger\tampon of er nog iets zit en heel af en toe zit er klein beetje bruin bloed ik hoop niet dat dat een aankondeging is van een menstruatie ,mijn temp was vanmorgen ook nog hoog nog 37.3 en voor mijn ei is ie 36.3 dus is nu nog erg hoog,ik heb niet echt verschijnselen alleen wat moe maar dat kan ook nog van verkoudheidje komen.
nou dit wilde ik ff kwijt .
gr mutske

hoi mutske
Ik slik nu al voor de derde keer Clomid de eerst keer 50mg en de laatste twee keren 100mg.
Ik had vorige week een afspraak bij de gyn voor controle.En aan mijn tempratuur kon ze zien dat ie wat hoger stond 36.9 en daarna weer daalde en ging daarna weer wat hoger.
Ik moest dus afgelopen maandag voor een zwangerschapstest maar ja jammer genoeg negatief.
Maar ja dat wil natuurkijk niks over jou zeggen ik hoop dat het voor jou echt raak is ik duim voor je mee.

veel succes!!
groetjes NIEM

Terug
Bovenaan