Nog 1 dag

Oooohhhh wat ben ik nerveus zeg....

Ik heb morgen weer een echo,maar zo bang dat ik krijg te zien dat niet goed is...

Ik weet dat het stom klinkt,maar ik heb het eerder mee gemaakt in okt en het blijft gewoon in mijn hoofd zitten.

De angst is denk ik pas weg als ik de kleine echt voel en ook als ik de kleine in mijn armen heb...

Nu maar wachten tot morgen middag15:30....

Hebben jullie dat ook zo erg als mij??

Hoi,

Ik had en heb het inderdaad ook zo erg. Alleen had ik wel het geluk dat ik heel vroeg voor een echo mocht.
Ik ben nu 12 weken en 3 dagen, ze zeggen wel dat je dan uit de ergste gevaren zone ben, maar toch je weet het nooit.

Ik heb morgen de combinatietest, dat vind ik ook heel erg spannend. Ik leef een beetje van moment naar moment, Daarna is natuurlijk de 20 weken echo weer spannend en zo blijf je heel je zwangerschap bezig.

Hoever ben je nu? Ik duim met je mee voor morgen

Ik beleef het ook zo mega spannend als jij! Ik duim voor een goede echo! Laat je even weten hoe het was? Wij zijn een week terug gezet dus zitten nu wss op 8 wkn en 6dgn ipv 9 weken en 6 dgn.....dus wij moeten 14 maart weer voor een nieuwe termijn echo! Pfff het blijft heel spannend maar jij mag morgen al! Geniet ervan liefs

Spannend he! Ik had het inderdaad net zo, je hebt toch al het een en ander meegemaakt. Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed is!

@loena83,

Ik ben vandaag 12 weken en 2 dagen.

Ik heb zelf nu al 4 keer een echo Ehud,maar de spanning blijft..

Ben blij dat ik niet de enige ben,die zo denkt.

Wat enorm spannend hè? Vind ik ook hoor, enorm zelfs! en ik heb "gewoon" twee hele goede en makkelijke zwangerschappen gehad! Laat staan als je al wat nare dingen achter de rug hebt zoals heel veel hier, en jij dus ook.. Pfff, jammer dat die hormonen er niet voor zorgen dat je geen stress hebt! Dat zou nou eens een goeie kwaal zijn.. Maarnee, hormonen zorgen alleen voor vervelende kwaaltjes.. Haha
Maar vertrouw op jezelf meid! Al 12weken achter de rug! Morgen zie je vast en zeker een prachtig poppetje ronddansen in je buik! Jullie eigen poppetje!
Heel veel succes met wachten! Zal voor je duimen!

Ik beleef het ook wel met zenuwen, het blijft gewoon heel spannend! Maar gelukkig mag je vandaag voor je echo! Ik duim dat je een hele goede echo hebt! Laat je het even weten?

Terug
Bovenaan