Nog 1 dagje werken en dan met zwangerschapsverlof!

A

Anoniem

Guest
Wat is het snel gegaan die afgelopen maanden... Donderdag werk ik mijn laatste dag en dan begint mijn verlof. Ik keer  begin juli gedeeltelijk terug op de werkvloer (2 dagen) en per  begin augustus 3 dagen. 7 maanden verlof dus. Aan de ene kant raar om mijn werk weer achter te laten maar aan de andere kant ook wel heerlijk!

Ik ben de vorige keer ingeleid met 37 weken dus ik weet niet hoe het begin van een spontane bevalling voelt. Spannend hoor!

lfs ing

Hoi Ing,

Wat heerlijk zeg. Precies zo voor de december drukte voorlopig klaar met werken. Dan begint het echte aftellen. Voel je je verder wel goed of ben je ook wele cht aan je verlof toe?

groetjes Linda

Oh wat heerlijk Ing....

Mijn vriendinnetje is ook net met verlof en daar kan ik dan zo jaloers op zijn..hihi...
en jij 7 mnd!!! Lekker genieten meid, je verdient het!!!

gr. Ilone

ps
Is idd heel snel gegaan trouwens....

Jeetje mina wat vliegt de tijd! 7 maanden verlof, da's lekker zeg en zeker dat je verlof nog voor de feestdagen begint! Geniet van je laatste werkdag!

liefs miranda

Hoi Ing,

Hahahaa, geniet ermaar van, want voor je het weet zijn die maanden voorbij (ik ging pas werken toen Eline 7 maanden was, dus incl. verlof ruim acht maanden niet gewerkt)

Doe rustig aan (mmm, Ing en rustig aan???) en geniet vooral van die laatste bijzondere weken!!

Het is trouwens zeker snel gegaan. weet nog goed dat je het vertelde dat je zwanger was.... Pffff, en nu heb je al bijna je kindje!!

Ik duim met je mee voor een voorspoedige bevalling!!

Haai!!

Ik ben er HEEL erg aan toe! Moe moe moe! Dit komt voornamelijk door mijn meiske van 17 maanden wat mijn aandacht en energie volledig opeist. Ze blijft 2 dagen per week naar de oppas gaan en dan probeer ik even wat voor mezelf te doen en bij te slapen. (tis nogal een nachtbraker). Ik ga zeker genieten van die 7 maanden al is het wel lang hoor voor mijn gevoel!

lfs ing

Terug
Bovenaan