Nog 1 dagje werken! en verschrikkelijke nesteldrang

Hoi hoi;)

Hebben jullie ook zo'n verschrikkelijke opruimdrang en dat alles schoon en klaar moet? De babykamer is klaar bijna alle kleertjes zijn gestreken;) maar nu is de tuin een puinhoop en die moet toch echt netjes hihi en zo verzin ik iedere keer wel wat. Wat wel fijn is is vanaf morgen verlof even wat langer slapen en lekker bijtanken:D

Liefs Marjolein

hahaha, ja hier ook hoor. de tuin is inderdaad 1 groot oerwoud en ik WIL hem perse vandaag doen. het zal wel veel werk zijn en mijn mannetje helpt wel, maar toch.....ik weet nu al dat ik weer teveel ga doen vandaag.
maarja, straks komt de visite en dan wil ik niet dat ze door de rimboe moeten lopen om bij de voordeur te komen.
wel spreek ik met mezelf af, dat ik dan niks in huis doe....het word volgende week toch rot weer....dus dan maar in huis aan de slag. en vanmiddag ff een tukkie doen uiteraard!

hihi aj hier heb ik het met de baby kamer die is eigenlijk zo goed als af ik heb die kamer al iets van 4 kee rgedweilt in een 3 dagen periode gister had mijn man de deur open staan en ik dus heel de tijd ik wil geen katten daar doe die deur dicht ik wil nietd at die katten daar komen
nou echt ik ben nu bestempelt als een grote zeur hihi
ja ach ik wil gewoon dat die kamer schoon blijven en katten haren vrij denk dat dat best normaal is toch ?

Haha, allemaal herkenbaar! Helaas kan ik hier nog weinig doen omdat we midden in een interne verbouwing zitten. Op het moment dat ik stof gezogen heb dwarrelen de volgende stofwolken al weer naar beneden. We hebben een dakkapel laten plaatsen en verbouwen dus de zolder. Tegelijkertijd gaat mijn oudste naar zijn nieuwe kamer en moet de babykamer nog geschilderd worden. Overal ligt stucloper dus echt gezellig is het ook niet.....ik kan mijn nesteldrang dus nog niet kwijt.....BOEHOE.

Gelukkig heb ik nog ff, want ik ben 'pas' 32 weken....

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan