nog 1 dingetje

zijn er misschien mensen wel zwanger geworden ondanks dat de man niet vruchtbaar was....??
of kent iemand mensen?
sorry hoor, maar dan kan ik er toch een beetje een positieve draai aangeven . zucht.............
sandra

Hee Sandra,

Ik begrijp je teleurstelling en ook dat je er toch iets positiefs uit wilt halen, meis...
Wat Inge ook schrijft, je hebt er maar eentje nodig en de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor!
Hoe is je man/vriend eronder? Moet voor hem ook erg moeilijk zijn...
Hopelijk is de uitslag van het bloedonderzoek over 2 weken toch enigzins positief.

Ik duim voor je!
liefs, Suus

beetje laat, misschien lees je t niet meer, maar ik bedacht me net dat een collega van mij een keer tijdens de lunch had verteld dat haar man eigenlijk geen kinderen zou kunnen krijgen en nu heeft ze er twee! (en ze houdt nooit meer dr mond erover, helaas, maar dat is een ander verhaal...) bij hem was t iets met niet ingedaald...(wat kan er veel fout gaan). nou ja, ik hoop dat je er iets aan hebt. jehoort vaak van die verhalen maar als t echt mensen zijn die je kent dan heb je ten minste niet t idee van het zal wel, broodje aap. begrijp je? ik ben niet zo heel duidelijk vandaag, watten in m'n hoofd...groetjes en sterkte, lis

Terug
Bovenaan