Nog 1 keer zwanger worden ...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Over twee maanden willen mijn vriend en ik(29 jaar)  weer stoppen met de pil. We hopen dat we voor de derde keer zwanger mogen worden. We hebben inmiddels twee zoons. De oudste is 3 jaar en de jongste 13 maanden.  We hopen ons gezin  compleet te maken met een derde kindje erbij. Dat betekent dat dit echt de laatste zwangerschap gaat worden en dat voelt best wel raar. Ik hoop dat er hier nog andere meiden zijn die ook voor hun laatste kindje gaan en die zin hebben om elkaar een beetje op de hoogte te houden van de ontwikkelingen.

Groeten van mij

Hoi Toppertje,

Ik ben nu vandaag weer voor het eerst aan het rondkijken hier. Wij hebben namelijk twee weken geleden besloten om voor de 3e te gaan. Wij hebben al een dochter van januari 2004 en een zoon van augustus 2006. Ik vind het idd ook een raar idee dat het nu echt de laatste keer zal zijn en ik moet zeggen dat ik het ook gewoon wel weer heel spannend vind! Ben erg benieuwd hoelang het zal duren deze keer. Ik ben 3 keer zwanger geweest en heb dus een miskraam gehad en alle keren was ik in de eerste of 2e ronde zwanger. Hopelijk gaat het nu weer zo vlot. Hoe was dat bij jou?
Nou het lijkt me leuk om hier weer lekker te gaan lezen en schrijven en ik ben ook wel benieuwd of er nog bekenden zijn die ook omstreeks augustus 2006 bevallen zijn en nu voor een broertje of zusje gaan!

Groetjes Sannie75

Terug
Bovenaan