Nog 1 maand en onze pop is alweer een jaar!

Dat is een lastige! Bij onze eerste hebben we een driewieler gegeven, denk dat het nu gewoon een kleinigheidje word, even over denken nog!
Liefs

Wij zelf gaan hem een zandbak geven voor in onze vernieuwde tuin.

Van het bezoek vragen we aan iedereen 1 klein dingetje. Aan de een vragen we een dingetje voor in de zandbak en een ander vragen we een boekje ofzo.

Ik zie soms kindjes die 1 jaar worden en zo gigantisch veel cadeaus krijgen, dat je ze ergens op zolder moet zetten omdat het te veel is. Dat vind ik zonde en een kindje van een jaar snapt er toch niets van.
Als mensen naast dat kleine cadeautje nog iets willen geven, vragen we ze om geld op zijn spaarrekening te storten.

Wat we daarnaast nog doen:
We hebben toen Julian geboren is, van onze vrienden een boek gekregen in de vorm van een hart. Het herinneringenboekje. Onze vrienden hebben er toendertijd allemaal een wens of iets dergelijks in gezet.
Ditzelfde boekje (waar we zelf expres niets mee hebben gedaan) leggen we op de verjaardag en vragen we iedereen om nogmaals een wens of iets anders in te zetten.

Die van ons heeft van een vriendin voor kerst een politie auto gekregen van Vtech. Hij is er helemaal verzot op.
Dus heben wij met oma en opa afgesproken dat hij een garage krijgt van Vtech toet toet auto's en van ons de brandweer kazerne van toet toet auto's. En hij krijgt een stuurtje voor achter in de Auto of gewoon thuis voor in de box van Vtech.
Aan alle andere die willen komen en vragen wat hij wil, vragen wij een uitbrijding op de toet toet auto's van Vtech. En bonnen van de hema dat is altijd welkom.
De grote kadoos zijn al in huis, was allemaal in de aanbieding nu dus dan is het te doen.

succes met de voorbereidingen van de verjaardagen allemaal

Ja ook hier zijn we aan het nadenken over haar 1e kado, heb wel iedereen een uitnodiging gestuurd dat Julia haar feestje van 13:00 tot 17:00 is, vind ik echt lang zat.
Als het strakjes mooi weer word, gaan we ons balkon vernieuwen en van opa en oma krijgt ze eigen tafel en stoeltje voor buiten en wij zitten denken aan een driewieler en voor de rest heel x en knuffels en wat wil een kindje van 1 dan nog meer.

Jaaa zo leuk heb zojuist de uitnodigingen de deur uit gedaan..gezellig (niet te druk) feestje van 13.30 tot 18.00 uur. Ik hoop dat mijn bezoek ook niet allemaal speel goed mee neemt! Wat moet ze er mee! Ze heeft nu al zoveel van sinterklaas-doopfeest ect. Ik ga het wel flink versieren en haar eigen petstaartje is besteld. voor de rest snapt ze er toch niets van en zou ze het gewoon gezellig vinden dat haar nichtje enz er zijn om mee te spelen.
Op naar de aller eerste verjaardag! (gelukkig dit jaar op zaterdag de 13de) :)

Ik nodig de mensen gewoon uit als ze maar niet komen tussen 12 en half 3 dan slaapt ze. Voor de rest maakt het me niet uit. Wij dachten aan een schelp voor een zandbak of te gebruiken als zwembadje....

Terug
Bovenaan