Nog 1 maand precies!!!

Gefeliciteerd met vriendlief en met het feit dat je nog maar 1 maand hoeft!!

Ik moet nog 1 maand en 5 dagen!! Vind ik ook al een feestje waard hahaha. En vanochtend te horen gekregen dat de kleine helemaal is ingedaald!! Jippie!!

Wat een feestelijkheden allemaal ;-)

Heb je nog een leuk (toepasselijk) cadeau voor je vriend gekocht?
Mijn man is volgende week jarig, maar weet niks voor hem te kopen. Bevallen op die dag is misschien wel leuk hahaha!

Fijne dag!

Gefeliciteerd!!
Wanneer ging je die verjaardag ookal weer vieren?
Veel sterkte iig! Bij mij was het meegevallen, omdat veel mensen hielpen, maar was toch volledig uitgeput, en heb s avonds ook echt mensen naar huis gestuurd...

ik moet nog een maand min 3 dagen :):):)
maarrr.... bij mij op de zwangerschapsgym was ik de tweede die uitgerekend was, maar er is er al een bevallen en een wordt komende week ingeleid... dus die datum zegt helemaal niks!

He meid van harte, wij gaan zaterdag ook nog zijn verjaardag vierden, maar heb me voorgenomen niet zoveel te doen.
Gelukkig zijn die vrienden kind aan huis en pakken ze zelf wel als ze iets willen, zorg alleen dat men vriend en ik al het eten op tafel zetten, iedereen komt om 16:00 uur, en ik duik gewoon op tijd het bed in, niemand die me dat kwalijk gaat nemen, 3 weken voor uitgerekende datum.

Gefeliciteerd!!!! :)
Nog 1 maand, spannend he. Ik ben zelf over 1 maand min 2 dagen uitgerekend. Gek he is eigenlijk al zooo snel!!

Fijne dag vandaag!!

Liefs, Liselotte

Heeeey

@ mama in wording: Heb een BBQ voor hem gekocht. Dit hadden we nog nodig. En eigenlijk had hij al een pinkpopkaartje van mij gekregen (afgelopen mei).

@ Truckerbabe: We vieren het vrijdag avond voor de familie (kleine familie) en zaterdag komen vrienden bij ons BBQ-en of gourmetten. Ligt aan het weer natuurlijk. Twee vriendinnen van me hebben al aangeboden om drinken enz te verzorgen, en van mijn vriend hoef ik helemaal NIKS te doen. Dus das al mooi geregeld :D

@ iedereen: Geweldig toch dat we nog maar rond een maandje (max... 6 weken) hoeven te lopen met onze buik? Ik kan langzamerhand echt helemaal niet meer wachten. Ben ook erg benieuwd wie wanneer gat bevallen en naar de namen enzow.

Liefs

Terug
Bovenaan