nog 1 maand te gaan.

Het is maart!!! Nog 1 maandje te gaan! Wat is het voorbij gevlogen, alhoewel denk dat we ook blij zijn als de kleintjes zich melden. Ben zo benieuwd hoe het is om te bevallen en voor een ukje te zorgen. Heb laatste dagen wel rare dromen dat ze blind en doof is. Echt te erg. Gelukkig Meestal zijn dromen bedrog... zijn jullie er helemaal klaar voor?

nee ben er bij lange na niet klaar voor, vind het dood eng, ben ik wel goed als moeder, hoe is de bevalling, tuurlijk wil ik die kleine heel graag in het echt zien en niet meer in me buik voelen, maar de angst kijkt ook nog wel om de hoek, wel minder dan in het begin.

liefss

ook ik ben er nog lang niet klaar voor hahaha

heb eergister maar eens geshopt voor die kleine want moest nog t een en ander hebben. gister avond maar eens een geboorte kaartje uitgezocht en een gedichtje enz dus dat kan ik nu ook eindelijk afstrepen.
moet mn kraampakket nog ophalen en de meubels moeten nog in elkaar. moet nog planken in de kast maken, de kleertjes wassen, moet nog een box kopen en dan pas ben ik er klaar voor hahaha
ach, binnen nu en 2 weken is alles af!

omdat ik me zo goed voel heb ik niet het besef dat ik alweer 34 weken zwanger ben. jeetje, die tijd vliegt zeg!
dus ff de tempo erin en de kleine kan komen :D

liefs, do

Vind het ook allemaal erg spannend, maar ben er wel bijna klaar voor. Kamertje staat klaar, gordijntje zijn in bestelling en ik probeer elke dag iets af te strepen van me lijstje zoals vandaag me koffertje klaar maken.
Succes iedereen met alle klusjes.

het is hier allemaal nog niet af, moet nog vanalles gehaald en gekocht worden. Maar ben er wel klaar voor! Natuurlijk wil ik dat hij of zij nog even blijft zitten (nu 34+3, dus mag nog wel wat spek op die armen en benen komen :)
Maar mentaal gezien ben ik er wel klaar voor om weer een kleintje te ontvangen! ik heb er echt zin in, een poosje in je eigen coconnetje zitten, tutten, veel energie in de borstvoeding steken, etc. Ik merk dat het bij mij echt scheelt dat het de tweede is, nu heb ik wel een realistischer beeld van wat me te wachten staat (vooral dat het allemaal niet zo'n rozegeur en maneschijn is en dat een baby niet geneigd is zich te gedragen zoals in de boeken staat, althans nr 1 deed dat bij nou niet echt bepaald!)
Het gekke is dat die wetenschap me nu juist heel rustig maakt!
Dus laat die kleine over een paar weken maar komen! (er is een wiegje, er zijn wat luiers, er zijn kleertjes, de rest is allemaal zo gekocht :)

ben er ook nog niet helemaal klaar voor maar dat ben knooit volgens mij vind het best spannend. ben nu 35,6 maar weet niet meestal vind ik het niks en dan op het laatst zo van ..brr nou wacht nog maar ff tot je echt over tijd loopt dan krijg je het wel op je zenuwen en heb je ook zoiets van kom nu maar wel..
we wachten het maar af..

Ben er nog niet klaar voor, ik kan de babykleertjes nog niet vinden. Van het weekend de zolder op z'n kop, anders heb ik niets te wassen ;).

De baby is er wel klaar voor, ligt gelukkig niet meer in stuit! Jippiiee!!! De kleine is ook al een klein beetje ingedaald, maar zou weer terug kunnen draaien.

Terug
Bovenaan