nog 1 maandje wachten..

A

Anoniem

Guest
Nog 1 maandje wachten en dan gaan we voor een klein wondertje!Er zullen er een aantal die me al kennen waren vorig jaar sept al gestopt en hier toen al ff geweest en in april hormoon kuur gehad om menstrustie op gang te krijgen, werd ineens niet meer ong.Tja en toen vroeg peet me ten huwelijk en nu gaan we 20 april trouwen en wilde niet met een dikke buik trouwen en aangezien ik niet geloof dat het gelijk raak is vinden we dat januari een mooie tijd is om te beginnen.
Dus dacht kom maar weer eens even kijken en mee kletsen!

groetjes petra

spannend, en gefeliciteerd met jullie huwelijk,
succes

liefs

hey meid, wat leuk om jou hier weer te zien.. zoals je op hyves wel hebt gezien zit mijn zwangerschap er bijna op.. ben nu 35 w. deze week was even spannend blijk nu toch zwangerschapssuiker te hebben.. allemaal controles en onderzoeken in het ZH..

Heel veel succes... zou geweldig zijn op jullie trouwdag zwanger zijn!!

Dikke kus Laurie

Spannend meid en wie weet is het wel gelijk raak! Veel succes! En indd gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Liefs lynn.

Dat wordt een top jaar voor jullie dan!
Heel veel plezier op jullie trouwdag en veel succes en plezier met het zwanger worden!!

Hey meid!!
Leuk om een berichtje van jou hier te zien! Ik ben inmiddels 18 wkn zwanger van ons eerste wondertje maar blijf de meiden hier ook een beetje volgen. Ik hoop dat je een mooie trouwdag krijgt, en dan snel zwanger bent! Ik hou je via hyves wel een beetje in de gaten.. Hihi.
Liefs Chantal

Hoi!

Gefeliciteerd en succes!
Wij gaan ook in januari beginnen...spannend!

Groetjes Hilse

Terug
Bovenaan