nog 1 nachtje slapen

Morgen mijn NOD en ik heb nu de zenuwen........
Ik ga morgenvroeg een predictor test doen die heb ik vanmiddag gekocht. Hij brand in mijn kast maar laat hem nog maar even liggen tot morgen vroeg.

Heb nu pijnlijke borsten, en koud. Hoop maar niet dat mijn ongi eraan komt. Die mag nog heeeeel lang weg blijven.

Fijne avond allemaal!

XX Bibi

Hoi Bibi,

Ik las net je berichtje onder mijn berichtje....snap je het nog?

Wat spannend voor jullie joh!!! Morgen dus de grote dag...testen...Ik hoop het echt voor jullie hoor!!! Ga heel erg duimen..

Wij zijn nog steeds aan de klus, maar de gyn zei ook al tegen mij dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb...en ik heb nu 2 x een cycles van 41 dagen gehad en dan heb ik ongeveer rond dag 28 mijn eventuele ei...maar nu moet mijn vriend dus zijn zaad inleveren (wat klinkt dat erg he?) en dan mag je 3 dagen van tevoren geen zaadlozing hebben gehad,,,,dus precies rond mijn ei geen klussen voor ons....niks aan te doen!!!

Hey meissie ik denk aan je en duim voor jullie!!

Veel suc6 met testen morgen!!
liefs moi xxx

ik snap niet dat je (met jou meerdere dames hoor) al gelijk op je nod dag test. Wacht toch een paar dagen af. Het bespaart vaak een hoop geld en teleurstelling.

Kom op zeg, anoniem van 20:11:37, we willen toch zo snel mogelijk weten of het gelukt is deze maand? Bij mij maken die paar euro's dan niet zoveel meer uit hoor!

Ik ben een andere anoniem, maar ik snap ook niet dat de meeste gelijk een test gaan doen. Kom op zeg, je hebt toch wel een beetje zelfdiscipline?

Ik ben zelf 4 dagen over tijd en wacht rustig af tot het weekend. Ik ga predictor of clearbleu niet elke keer 'sponseren' omdat ik niet een paar dagen kan wachten. Doe liever wat anders met mijn geld.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar het komt bij mij geregeld erg hopeloos/zielig over.

Maar ja, ieder gelukkig zijn eigen ding!

Terug
Bovenaan