nog 1 nachtje slapen

Morgen om 11 uur moet ik me melden in het ziekenhuis en wordt mijn dochter gehaald met een keizersnee. Dit omdat ze te groot is en omdat de vorige bevalling   (3 weken over tijd) zich maar niet aandiende en ook niet in te leiden was en uiteindelijk dus een keizersnee is geworden. Dit wilde ik niet meer op deze manier dus hebben we (de gynacoloog en wij) besloten een datum te prikken en als mevrouw niet uit zichzelf komt dan een keizersnee dat is dus morgen.
Dan heb ik dus voor de avond valt een  dochter, gek idee hoor!!
Mijn dochter gaat vanacht logeren en wij gaan nog even naar de film saampies.
Stiekem krijg ik wel spanning in mijn buik.

wordt vervolgd......

kus wen

P.S: Lillian hou je mond nog ff en geen krabbels nog  niemand weet het namelijk!!

Ow trouwens, heel veel plezier vanavond natuurlijk en heel veel sterkte morgen! Heel spannend allemaal. Ik hoop voor je dat het je allemaal zal meevallen!
Liefs Nelleke

geen ouders en familie en vrienden weten het en lillian ken ik ook buiten het forum dus niet krabbelen op mijn hyves anders weet de rest ook dat eht morgen is snappie?

Omdat bij mijn dochter iedereen echt al in de startblokken stond en ik haar zelf net een half uurtje heb kunnen bewonderen. Dus deze keer heb ik mijn mond (nog net) gehouden en kan ik eerst ff genieten van mijn meisje dan mijn dochter erbij en dan pas de rest.
Papa heeft haar dan al een uur voor zichzelf gehad dus die heeft niets te klagen hihi.

kus Wen

Goed van je!
Wij hebben ook gewoon pas gebeld toen wij eraan toe waren. En gezegd "vanaf zo laat zijn jullie welkom".
En op een paar minuten na hebben ze zich daar ook aan gehouden... haha
Wij hebben ook niet gebeld toen de weeen begonnen. Pas toen alles achter de rug was. Had niet zo'n zin in het idee dat de hele familie zit te wachten tot ik uitgepuft was ...

Nou, nogmaals heel veel sterkte!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan