Nog 1 nachtje thuis

Hallo mama's

Ja nog 1 nachtje en dan wordt Roan opgenomen in het zhuis in Groningen. Morgenvroeg om half acht gaan we rijden. Hij krijgt daar een infuusje voor antibiotica en dan wordt hij dinsdagochtend om 8 uur geopereerd. Mama is bloednerveus zoals jullie waarschijnlijk wel snappen. Ik ga vandaag de tassen pakken want ik blijf de hele tijd bij Roan. Maar jee wat moet er een berg mee. Het lijkt bijna een vakantie. Nu weet ik dat het in ziekenhuizen vaak warm is maar ik wil wel een slaapzakje meenemen voor Roan voor als hij gaat slapen. Volgens mij kan dat best en dan geen dekens over doen. Wat zouden jullie doen? wel of geen slaapzak en een zomer of winter slaapzak.
Ik laat jullie als we weer thuis zijn zo snel mogelijk weten hoe het is gegaan. (voor mama's die nog niet weten wat Roan heeft: kijk even naar de topic: WAT ZOUDEN JULLIE DOEN.

Mama's ik ga jullie lieve berichtjes missen en hoop dat ik ze snel weer kan lezen want dat doet een mens goed een beetje medeleven.

Heel veel liefs en hopelijk tot snel

Frida en Roan (21 maart)

Ik zou een zomer en een winterslaapzakje mee nemen, en dan ook nog 2 ofzo. Zeker als hij gewend is om thuis in een slaapzak te slapen. Dan kan je in het ziekenhuis altijd nog kijken. Waarschijnlijk is een zomerslaapzak warm genoeg, het is in een ziekenhuis altijd zo warm. En als je zoontje bijv. misselijk wordt van de narcose en spuugt kan hij lekker een schoon slaapzakje aan. Dan maar een flink volle weekendtas. Liever te veel meenemen dan te weinig hoor.
Heel veel sterkte en veel knuffels voor Roan.

hoi Frida en Roan,
allereerst veel succes morgen!!!!!!!!!!!
ik zou een zomer slaapzakje zeggen, net als ....(sorry naam vergeten) en inderdaad 2.

zet 'm op he morgen, suzan

Hoi,

Het is inderdaad erg warm in het ziekenhuis, maar als je net geopereerd bent kan je het behoorlijk koud hebben. Dus neem ze allebei mee, dan heb je alles bij de hand.
En slaapzakje is ook lekker van thuis, dat geeft een vertrouwd gevoel in een al zo enge omgeving.
Heel veel sterkte en hopelijk horen we goed nieuws.

Liefs Reneke

Hoi,

hoop dat de operatie goed gaat en dat je mannetje weer snel opknapt.
Hoe is het met jou?
Nog last gekregen van de bijwerkingen van de medicijnen?

Groetjes!

Terug
Bovenaan