Nog 1 nachtje thuis

Hey meiden,

We hebben een paar spannende dagen achter de rug. Roan heeft 4 dagen koorts gehad en we wisten niet of hij op tijd weer fit zou zijn. We weten nog steeds niet wat hij heeft gehad, hij at en dronk wel was wel vrolijk en ondeugend. Dus donderdag op het laatste nippertje nog naar de tandarts om te laten kijken of er kiezen doorkwamen (kon zelf nl niks vinden) en nog urine ingeleverd ivm blaasontsteking. Hij was donderdag nl verschrikkelijk jengelig en we wilden echt dingen gaat uitsluiten. Blaasontsteking betekent nl geen operatie, maar gisteren belde de kinderarts dat zijn urine schoon was dus dat heeft hij niet. Hij is inmiddels weer lekker fit en waarschijnlijk zijn het de kiezen, die komen er wel aan (al kan dat volgens de tandarts nog wel ff duren). Dus morgen gaan we vertrekken. Ik hoop dat ik daar ff op een pc kan, zodat ik jullie ook op de hoogte kan houden van onze "vakantie":(

Liefs Frida

Hoi frida,

Veel stekte met de operatie en hopelijk is je mannetje fit genoeg om het door te laten gaan, dan ben je er ook maar weer 'vanaf'.

Ik wens je toe dat alles mag gaan zoals het lopen moet,

Liefs Marina

Meis,

Heel veel sterkte met het wachten en de spanning. Zoek zoveel mogelijk afleiding.
Verder wens ik je manneke alle gezondheid en kracht toe om snel erbovenop te komen.

Wij denken aan julie

Liefs Irene

Terug
Bovenaan