Nog 1 vraag

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb nog 1 vraag: Wanneer zouden jullie een zwangerschapstest doen?

Sinds September 2010 een vrij regelmatige cyclus van 28 dagen alleen de afgelopen 3 maanden een cyclus van 25 dagen....Zouden jullie dus 28 dagen of 25 dagen nemen voordat je zou testen?

Thanks again! Liefs Lynn.

Ik zou 28 dagen aanhouden, dan heb je toch meer hcg hormoon dus een duidelijkere test.

groetjes Jolijn

Zou ook 28 dagen aanhouden...
Je cyclus kan ook ineens wel weer langer zijn, hoop in ieder geval voor je dat het gelukt is...

liefs

28... hoe lang die 3 dagen dan wel niet duren.... suc6 met wachten...

xxx kim

ik zou ook voor de 28 gaan maar als het te lang duurt :( dan kun je ook 2 doen, 1 op de 25ste en de tweede de 28ste.
2 voor 5 bij kruidvat en dat zijn goede testen.

Hoi, twee weken na je ei moet je ongesteld worden. Dus dan moet je dat even uitrekenen. Dan weet je vanaf wanneer je kan testen Ik heb altijd gewerkt met de vroege testen en die vind ik erg prettig. Maar die gebruikte ik alleen als ik het zeker wist ( ik voel dat, niet door mijn lijf want die laat je in de steek, maar gewoon een gevoel. En beide keren was ik zwanger.)

Heel veel succes

Hallo meiden,

Dank jullie wel voor de reacties! Ik kan vanaf vrijdag testen en ik denk dat ik me weer niet kan inhouden dus ik doe er gewoon 1 vrijdag en hopelijk blijft m'n ongi weg deze maand en kan ik dinsdag weer testen.
Ik ken mezelf en weet dat ik het toch niet kan afwachten t/m dinsdag ;-)

Ik hoop het zo, ik hoop het zo!!! :)

Terug
Bovenaan