Nog 1 vraag:

A

Anoniem

Guest
Meiden,

Ik heb toch nog even 1 vraag, als jullie het niet erg vinden..... Ik heb a.s dinsdag m'n NOD en kan zaterdag eventueel al een testje doen... Nou heb ik sinds gister last van afscheiding en vandaag is het weer wat heftiger.....iemand enig idee???????

Ik moet wel zeggen dat ik hier echt NOOIT last van heb. Heb ook weer een beetje harde/opgeblazen (onder) buik maar ja....dat kan natuurlijk 2 kanten op! ;-)

Thanks again! Liefs Lynn.

Ik heb voordat ik ongesteld word meer last van afscheiding, maar het kan ook een goed teken zijn! Ik duim voor je!

Ik heb daar dus echt nooit last van en nu opeens wel... misschien is het toeval maar misschien is het indd een goed teken! Wie weet....

Thanks!

Het kan er op wijzen dat je zwanger bent maar we zitten raar in elkaar ben ik achter gekomen. Hier ook steeds weer iets anders dus je weet het nooit..... ga voor je duimen!

ik had het nu wel, en ik ben zwanger... maar ja zoals de rest ook al zegt... kan beide kanten op... ik hoop het voor je meis!!

liefs kim

Hi Lynn,

Je weet, ik ben volgens de tests (heb intussen een 2e gedaan) zwanger en ik heb opvallend veel witte zoetruikende afscheiding, veel meer dan anders!

Ik hoop met de anderen voor je mee!

Terug
Bovenaan