Nog 1 vraagje voor we op vakantie gaan!

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Morgen gaat het gebeuren, om 15.40 vliegen we vanaf Rotterdam naar Kreta!
Heb er veel zin in, ben met mijn litteken nog bij de chirurg geweest en die zei dat het helemaal goed kwam. Mag gewoon zwemmen want het is alleen nog een oppervlakkig wondje. Ben dus helemaal happy! Koffers gepakt, dus kom maar op.

Nog een vraagje: Jente zijn boventandjes zijn in aantocht geloof ik en ik zie boven in helemaal een blauw achtige bobbel. De andere  kant is juist wat rood!
Geloof dat dit geen kwaad kan toch?

Hi hi, meneer loopt al los maar heeft nog maar twee tandjes! Mama weet er dus niks vanaf.  
Hoop dat jullie me nog even gerust kunnen stellen?

Liefs Fenneke en Jente

Denk je er aan een ijsbijtring en b.v. Dentinox of Chamodent mee te nemen. Wel zo handig als de tandjes echt doorkomen

Ik hoop dat jullie een heel fijne tijd zullen hebben in het, naar ik begreep, erg hete Griekenland (hittegolf??!!)

Groetjes Fonske.

Veel plezier op je vakantie
geniet er lekker van !
ik ga ook morgen op vakantie
iets dichter bij huis wellicht, maar daarom niet minder lekker hihi
wij gaan naar harderwijk in een vakantiehuisje
nou have fun, rustig aan en ben benieuwd hoe t is gegaan!
liefs sandra

Hi Fenneke,

Ik heb geen advies over de tandjes, sorry, maar wilde even zeggen dat wij zondag a.s. naar Kos vliegen!
Voor het eerst met onze Mats (bijna 10 maanden).
Wat gaaf dat jouw kleine al los loopt! Mats heeft al behoorlijk wat tanden (al 7), maar loopt alleen in zijn loopstoel.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie de vakantie gaat bevallen (en die van ons hihi). Spannend hoor!Hoorde wel dat op Kos iedereen binnen zit vanwege een mega hittegolf...pfff hebben wij weer...
Hoe oud is jouw kleine?

Groetjes,
Renske

Hai Renske,

Jente is van 15 augusus, dus bijna 10 maanden en een week! Met precies 10 maanden ging meneertje echt los lopen! Hij stapt het hele huis door, geweldig!

Wij gaan ook voor het eerst vliegen met Jente, ben benieuwd want het is totaal geen schoot kind. Gingen jullie nou ook morgen? Wij vliegen vanuit Rotterdam, heerlijk!
Wat voor wagen nemen jullie mee etc.? Wij hebben 2 koffers, de rugdrager, de driewieler (gekocht op marktplaats voor 10 euro, met luchtbanden en kan helemaal plat. Vondt ik fijner dan de buggy en ookniet zo erg als er mee gegooid wordt ha ha!) en zo'n trolly als handbagage met voornamelijk spullen voor Jente.

Groetjes Fenneke en Jente

neem inderdaad een bijtring mee die je in de ijskast kunt leggen.. Lekker voor op te knabbelen hihi.. Dentinox en eventueel creme voor als zijn billen stuk gaan..

Ik wens je een super vakantie toe!!
Geniet van al het moois!!

Enne,.. Kay heeft 7 tanden en kan nog niet lopen. Zo zie je maar hahaha..

Bye bye!!!

Esmé mv Kay

Hoi Fenny,

Een onwijs toffe vakantie en vergeet de zetpilletjes voor Jente niet... maar die heb je vast al gepakt, net als de termometer. Ik zou ook een bijtring meenemen en eventueel een cremetje voor het tandvlees, verder is het afwachten, de ene heeft meer pijn dan de ander.

Succes in het vliegtuig, ik zie me dat nog niet doen met Tess.

Geniet ze!

Nanda

Hier 1 met 8 tanden en doorgekomen met veeeeeel last.

Yoëll vond hetheerlijk toen zijn achtste tand doorkwam om op een ijsje te sabbelen. Heb van die mini mix bij AH gekocht (met dank aan cissy)

Verders inderdaad dentinox, koele bijtring en een pot sudocreme of calendulan van vsm voor de billen.

HEEEEEEEEL VEEL plezier en geniet ervan!!!

Fijne vakantie
Pauline

Ik zal even zwaaien als je de lucht in gaat, moet je wel even naar beneden kijken he

Terug
Bovenaan