Nog 1 week tot NOD, maar ik voel alweer van alles

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Nog 1 week tot mijn NOD. Ik zag in de lijst dat ik lang niet de enige ben die dan haar NOD heeft en ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

Ik voel net als de afgelopen maanden weer ontzettend veel, maar tot nu toe heeft mijn lichaam me nog altijd voor de gek gehouden. Ik durf er gewoon niet meer op te vertrouwen. Het enige dat bij mij nu zekerheid geeft is zo'n positieve test...... maar ben dus ook wel een beetje bang om te gaan testen, gezien die tot nu toe altijd negatief waren.
Gaan jullie wel op de dag zelf of de dag erna testen?

Liefs, Clau

Hoi,

Ben je heel regelmatig ongesteld of zit er de ene keer meer tijd tussen dan de andere keer? Als dat zo is kun je beter even wachten met testen denk ik. Ik  heb zelf nog nooit een negatieve test gehad dus ik weet ook niet hoe het gevoel is dat je dan hebt. Van ons zoontje was ik in 1 keer zwanger. We zouden in augustus opnieuw gaan proberen om zwanger te raken, maar hebben in juli al geen condoom meer gebruikt. Ik heb nu ook allerlei kwaaltjes en heb het idee dat ik zwanger ben. Ben alleen bang dat ik het teveel hoop en dat het dus niet zo is. Ik moet rond de 11e ongesteld worden. Ik wacht echt een aantal dagen met testen als ik het dan niet ben.

Syl

Hey meis..

mijn nod is ook volgende week en ik vertrouw ook nergens meer op... zit in ronde 9 nu van mun vierde kindje, en door alle teleurstellingen en een vroege miskraam heb ik zoiets van "het lukt toch niet meer op mijn leeftijd"    Ik weet dat dat raar is maar denk dat het een soort zelfbescherming is ofzo...
Ik ben 36 en moeder van drie dochters van 15, 13 en 8 jaar..

liefs.. Bats

Eijs, ik ben van mijn max uitgegaan. Dat is tot nu toe 35 dagen, maar daarnaast wacht ik inderdaad nog een aantal dagen (denk ik), zodat een test beslist duidelijk is (ook als ie alsnog negatief is).
Tjonge wat mag jij van geluk spreken dat jij nog nooit in deze situatie bent beland. Met onze eerste was dat dito, maar nu de 2e, ik word er soms depri van.
Deze maand ook voor het eerst  de Persona gebruikt om mijn vruchtbare dagen te berekenen. En wat blijkt dat het bij mij toch niet echt 14 dagen voor de menstruatie is, maar wat korter. Dus vaak op de verkeerde momenten geklust.
Hoop dat het raak is bij jou.

Bats, gaan we samen nagels bijten?

Liefs, Clau

Hoi, 17 augustus is mijn nod-datum. We zijn nu in ronde 9 beland en ik ga er maar vanuit dat we weer niet zwanger zijn. Dit enkel en alleen om een hoop teleurstelling te voorkomen. We hebben deze maand echt om de dag geklust en dacht mijn sprong te voelen dus toen hebben we daar ook maar even gebruik van gemaakt!

Tja, jammer dat we het van buitenaf niet kunnen sturen he!!
Ik begreep dat augustus een vruchtbare maand is, dus wie weet.....
Succes allemaal en ik voor jullie.

x-mees ronde 9

Jeetje wat is dat wachten altijd erg he!
Je voelt van alles maar weet niet waar het nou doorkomt.
Konden we maar gewoon even binnen kijken dat je maar niet zo af hoeft te wachten.

Meiden succes en ik hoop dat het raak is!!!!!!!!!!!!!

Liefs Bibbi

dag dames

ik heb afgelopen weekend mijn ei gehad, en vast niet gemist. ik kan niet wachten tot mijn NOD!!! verschrikkelijk gewoon!!! gelukkig heb ik nu vakantie, dus de tijd zal wel snel gaan. ik ben nu al misselijk, maar dat kan gewoon nog niet. zal wel tussen mijn oren zitten haha. veel succes met dat vreselijke wachten allemaal, ik wacht met jullie mee!!

liefs janine

hey clau,

meid ik duim voor je hoor.. ik ben ondertussen alweer ongesteld.. had ovulatie testen gebruikt.. en 9 dagen daarna al weer ongi.. dus ook erg kort.

ik hoop voor je op goed nws..

liefs greta

Terug
Bovenaan