Nog 1 week

Wat komt het dichtbij! Nog 1 week en dan is mijn verlof en vakantie voorbij...toch wel even slikken. Ik heb er ook wel weer zijn in, maar denk dat ik nog wel één traantje ga laten als ik hem naar mijn schoonouders breng. Nu nog heerlijk genieten. Hij is zo actief en alert, heerlijk. Hij krijgt het op zijn zij draaien onder de knie, 's ochtend ligt hij op zijn zij en dwars in zijn bed haha.
Maar goed, de realiteit komt er weer aan. Voor alle dames die de komende tijd weer aan de slag gaan; succes (en voor de rest van de dames ook, mama zijn is ook hard werken!)

Nog even goed genieten dus van je laatste week!! Ik ben alweer 3 weken aan het werk. En het bevalt prima! Maar ja, ik werk thuis dus heb Luana gewoon bij me haha.

Veel succes volgende week!!
Liefs ciomama

Hoi ik moet over ruim 1 week ook weer aan de bak. Oooo zie er zo tegen op. Weet niet hoe ik mijn dag moet doorkomen zonder mijn kleine man. Maar we gaan het afwachten, misschien valt het allemaal erg mee

x

Ik mag woensdag weer beginnen. Dat was wel raar net met boodschappen doen 'oh ja ik moet ook wat te eten hebben op het werk'. Ik ben blij dat ik deze week begin met maar 3 dagen, ik denk dat je me zaterdag kan opvegen...
Ach, heb er wel weer zin in om te beginnen. De drang naar beginnen is niet zo groot als 2 weken terug, toch wel even slikken als straks die kleine de hele dag weg is.
Sterkte iedereen!

Oef ja dat lijkt me ook zo lastig! Denk dat het heel raar voelt de eerste week/weken.
Maar het misschien als je eenmaal bezig bent ook wel lekker om iets anders te doen, andere mensen te zien?

In ieder geval voor iedereen die weer aan het werk moet heeeel veeeel succes!

Liefs

Dank je dames,

Ja, ff lekker bijkletsen met mijn collega's, toch wel fijn om het even niet over een poepluier te praten. En dan toch ook echt weer aan de slag.

Ciomama, lijkt me één goeie combi. Thuiswerken is dan idd net ff anders. Maar dat lijkt me weer moeilijker als ze wat ouder worden en lekker gaan rondbanjeren :)

En gedeelde smart is halve smart zeggen ze wel eens. We gaan het zien de komende weken.

Ik begin volgende week ook. Zo geen zin in! Ook omdat het op werk niet zo leuk is hoor. Ik kon me vroeger niets voorstellen bij moeders die thuis bleven voor de kids, maar ik zou het nu echt zo doen hoor!! En thuiswerken lijkt me ook geweldig, maar mn thuiswerkdag is nu mn verlofdag geworden. Dus helaas. Deze week mag onze kleine meid weer 2 daagjes wennen op het kdv. Dat gaat best goed. Maar leuk is anders! Sterkte allemaal met jullie werk!

Terug
Bovenaan