nog 1 weekendje met z'n 2

en vanaf dan zijn we een gezinnetje! (als de beeb niet besluit eerder te komen) maandag de keizersnee, het komt nu wel heel dichtbij!vanmiddag naar de anesthasist, dan nog 2 daagjes weekend en maandag is het al zover! Moet me om 11uur nuchter melden,daar kijk k erg tegenop aangezien k zoo ziek word als k honger heb. Normaal heb k dan al 4 boterhammen achter mijn kiezen.. Maar tis voor een goed doel!! Spannend spannend!mannetje is nu nog even werken tot half 1 en heeft dan 4 weken vakantie! Heerlijk!
Opppas voor ons hondje geregeld, die mag lekker naar de boerderij van me schoonouders, en dan zorgen ze dat ze weer thuis is als wij thuiskomen, kan ze meteen kennis maken met de baby, ook nemen we een hydrofiele luier mee waarmee we de baby wassen en afdrogen, die neemt mijn man mee naar de boerderij, kan ze alvast een beetje aan de geur wennen van de frummel.. We zijn zoo benieuwd wat het word, hoe hij/zij eruit ziet.... Weet wel dat k zondag op maandag niet veel zal slapen! Dus dames k denk dat k vanuit het ziekenhuis niet makkelijk een bericht kan plaatsten en dat k daar dan niet zo'n behoefte aan heb.. :)
Voor iedereen alvast heel veel succes met de laatste loodjes en succes met de bevalling,dat we snel onze baby's mogen omarmen!

Liefs daisy

Heel veel succes maandag! En geniet lekker van elkaar straks!! Ik hoop zo dat dit ook mijn laatste weekend met zijn 2tjes is!
En we horen zien de naam vast binnenkort verschijnen, als jullie daaraan toe zijn!

Succes maandag...
En geniet nog ff van jullie weekendje samen...
Je leest overal oppas voor de kinderen is geregeld maar inderdaad als je paar dagen moet blijven moet er voor de hond ook wat geregeld worden...heb zelf 2 maar daar nog niet aangedacht haha. Nou heb ik nog een hele poos te gaan dat scheeld...

Zal het in de gaten houden en nogmaals succes..

Liefs cloewja(novmama)

Dank jullie wel!
@Suuz Ik hoop het ook voor jullie! Toi toi toi!
@ Cloewja, ja idd ook voor een hond moet oppas gezocht worden, manlief is in de nachten wel thuis, mja ook zo zielig het hondje hele dagen alleen te laten zitten!
Voor jou nog een hele fijne zwangerschap!

liefs

Hey daisy

Heel erg veel succes voor maandag!
Geniet nog maar lekker van jullie laatste weekendje samen. Maak er iets leuks van. Wel jammer dat het weer dan niet helemaal mee zit maar toch!

nee je zult idd niet veel slapen denk zondag nacht. maar wel een heel mooi vooruitzicht meid!!!
heel veel plezier in jullie laatste weekend saampjes!!!! geniet nog even van de rust!!!!
en voor maandag super veel succes!!!!
zet hem op he!!!! en hopelijk zul je niet teveel pijn aan je hechtingen hebben en herstel je snel!!!
toitoitoi!!!!
Dikke knuf!!!!! xx

o wat spannend, dat word idd zondag weinig slapen, maar goed daar zijn we inmiddels wel aan gewend toch?
Wens je een heel voorspoedige keizersnee en een nog voorspoediger herstel. En uiteraard een heel mooi gezond kindje in je armen.
dikke knuffels

Succes maandag!! Nog een heel fijn weekend samen!
Maar wat moet je je laat melden! Bij ons in het ZKH wordt je zo vroeg mogelijk geholpen moet je 7.00-7.30 melden en met een uur lig je op de ok. Hoop dat je je niet al te ziek gaat voelen van de nuchterheid en de spanning.

Terug
Bovenaan