Nog 1 weekje te gaan!

Vandaag 37 weken onderweg en volgende week vrijdag wordt onze kleine gehaald dmv een keizersnee, wel heeeel spannend, maar ben zo benieuwd naar hem!

Hebben jullie trouwens ook wel eens het gevoel dat, als de kleine beweegt, hij probeert je been uit de kom te duwen.... Heeel pijnlijk en ziet er heel raar uit als je op straat opeens een rare beweging maakt, hihi.

Voor alle nieuwbakken mama's: Gefeliciteerd!!!!

Hier beweegt de baby ook alle kanten op...Echt pijnlijk en lastig, maar ja...ze beweegt. Bij onze jongste voelde ik rond deze tijd helemaal geen leven meer, dus iedere pijnlijke beweging stelt me gerust....
Zeker spannend dat jullie volgende week de keizersnede hebben. Veel sterkte alvast. Wij horen morgen wanneer ze de kleine gaan halen. Ik wordt eerder ingeleid, omdat het een groot kindje is.

Meid heel veel succes met je keizersnede en het herstel erna...het is mij reuze meegevallen allemaal! Ik ben nu 2,5 week verder en kan bijna alles weer, behalve bukken en zwaar tillen...

Enne geniet echt van het eerste moment dat je kindje bij je wordt gelegd, zooooo bijzonder!

Terug
Bovenaan