Nog 1 weekje...

Pfff, vandaag 39 weken!! Nog 1 weekje tot de uitgerekende datum! Het wordt echt spannend nu! Heb zo nu en dan wat voorweeen, maar zet niet door... En dan heb je van die positievelingen die aardig bedoeld zeggen 'Kan ook nog 3 weken duren'... Jaja, dat weet ik, maar ik hoop toch echt dat het eerder komt!!

Hoe lang moet iedereen nog?!?!
En natuurlijk succes met de laatste weekjes!
 
Vandaag uitgerekende datum....donderdag ben ik al gestript, maar helaas geen effect... de gynaecologe heeft me beloofd voor zaterdag de 20e actie te ondernemen :) hier laten ze je niet over de 41 weken gaan!
 
Ook ik vandaag precies 39 weken, en van mij mag het wel hoor! Ben er wel klaar mee nu!
De kleine wordt nu al op 8 pond geschat, dus ook hier laten ze me niet de 42 weken afwachten als het goed is!
 
Donderdag ben ik 39 weken! De kleine wordt op 7 pond geschat, ik ben er nog aardig rustig onder. Ik wil het liefst zo o pde uitgerekende datum aangezien mijn moeder en schoonzus ( en beste vriending) beiden aankomende week op vakantie zijn!

volgens mij heb ik ook nog geen voorweeen o.i.d. dan zou bi jmij de spanning al wel toenemen!

Mijn verloskundige zegt ook dat ze bij week 41 actie gaan ondernemen mocht er dan nog niets zijn, dus stelt me wel gerust, want hoe rustig ik nu ben en ik ook zelf roep, rustig jongens het kan ook nog twee weken later, als de datum verstreken is zal ik, mezelf kennende, dit neit meer zo rustig kunnen verkondigen hoor!
 
hier 38 +3, woensdag 39 weken.
Woensdag nog geen kindje, dan gaat de gynaecoloog een plekje vrij maken voor inleiden. Ook die van ons wordt nu al zo'n 8 pond geschat...... Ik weet, het blijft schatten :)
We zien het wel......
 
Hahahaha, lekker zeg, die opmerkingen...Hier 39+1, maar zoals k al zei, ik reken met iets meer dan 40 weken. Véél langer zal k niet lopen denk ik want mn gyn doet me dat vast niet aan...

Succes iedereen!!!
 
Hoi! Ik ben net als jij exact 39 weken vandaag (ook op de 20e uitgerekend) en kan ook niet wachten tot het zover is. En degenen die zeggen "het kan nog wel 3 weken duren" lanceer ik ook het liefst richting de maan! Ik ben het zat, meer dan zat en wil gewoon dat m'n kindje er is. Voorweeën/krampjes heb ik soms een beetje en heel veel harde buiken maar het ZET NIET DOOR wat erg frustrerend is. Als ze er na 40 weken nog niet is, mag ik naar de gyneacoloog om i.i.g. te praten. Heb ik iets om naar uit te kijken en deze week door te komen.

Jij en jullie allemaal, ook heel veel sterkte toegewenst!

xxxx
 
Terug
Bovenaan