Nog 10 dagen te gaan en nog gewoon aan het werk.

Hallo allemaal, hier even een update uit de USA.

Wij moeten nog precies 10 dagen tot de uitgerekende datum en ik ben nog altijd gewoon aan het werk. Ik heb geen zwangerschapsverlof voordat onze baby geboren wordt, dat kennen ze in Amerika niet. Of me dat tegen valt? Eerlijk gezegd helemaal niet. Ik ben er helemaal op ingesteld en mijn werk geeft me veel afleiding. De tijd vliegt voorbij, nog maar 10 dagen te gaan, waar blijft de tijd!! Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn tijd een beetje zelf kan indelen, dus dat maakt misschien ook wel dat ik het gevoel heb het makkelijk tot aan het einde vol te kunnen houden.

Mijn familie woont in Nederland dus al had ik verlof, dan was dat heel anders geweest dan verlof in Nederland. Ik heb nou eenmaal niet mijn ouders of zusje in de buurt waar ik ‘even’ bij op de koffie kan. En helemaal alleen op de bank zitten wachten tot HET moment daar is, is nou niet echt iets waar ik op zit te wachten, dus mijn werk is een welkome afleiding.
Mijn ouders, zus en schoonmoeder komen in september op bezoek. Die zijn ook benieuwd naar hun nieuwe kleinzoon en neefje!

Vorige week zijn we nog voor controle geweest en alles was goed, dus morgen om 8 uur ben ik weer gewoon van de partij (tenzij onze zoon vannacht besluit te komen!).

Het is wel warm hier, dik 30 graden, maar ook daar heb ik weinig last van. Ik zwem zo’n 4x per week en probeer op die manier toch nog iets sportiefs te doen. Normaal gesproken loop ik hard, maar dat heb ik een paar maanden geleden al afgezworen!

Ik ben benieuwd, zijn er nog meerderen die doorwerken tot het circus losbarst?
xxx

Hey,

Nou ik had er niet aan moeten denken! Kreeg 5 weken boor uitgerekende datum zomervakantie en was daar echt heel erg aan toe!!

Gek eigenlijk dat dat zo verschilt er land..

Liefs,

T

Wat knap dat je nog aan het werk bent,
Ik zou er niet aan moeten denken. Ben zelf met ernstige bekkeninstabiliteit eerder moeten stoppen met werken en de laatste weken kon ik echt helemaal niks meer!
Geniet nog van de laatste loodjes!

Wow, ook hier respect dat je zo goed door kan werken! Wel lekker dat je je tijd zelf kan indelen, kan je toch je rust pakken, of werkt dat niet zo. Ook heel knap dat je zo veel kan sporten, ik zou niet weten uit welke bermudadriehoek ik die tijd vandaan moet halen. 1 naar school, 1 naar peuterspeelzaal en dan nog van beiden hun zwemles en turnen... Ik ban blij als ik kan zitten of liggen..... Wat een heerlijk idee dat iedereen in september komt, komen ze allemaal tegelijk? Hopelijk ben je niet overtild waardoor je zelf nog rust hebt na de bevalling.
Heb je nog wel een paar weken vrij na de bevalling of moet je dan ook weer snel aan de slag?
veel succes nog met werken, doe het lekker rustig aan en geniet!

Wauw ik wist wel dat t in amerika anders geregeld was als hier heb er familie wonen maar dat je nog zo lang doorwerkt petje af...ik zou t je niet na kunnen doen ondanks dat afleiding af en toe wel eens lekker had geweest...succes nog met de laatste dagen xxxxxx

Terug
Bovenaan