nog 10 dagen wachten

A

Anoniem

Guest
 hai allemaal.

naar de vorige cyclus van 50 de (de langste) moet ik dus nu weer wachten.

ik zit nu op dag 40 en heb mijn 2de temp lijst bijna vol.
dit x heb ik het samen met de ov testen gedaan.
 of ik het goed heb weet ik niet ik gok het wel vind het nogal moeilijk te zien.

van af dag 30 werd mijn ov test   heel ietsje piesje donkerder. op dag 33 was die   in 1x super donker en dag 34 weer even donker dag 35 was die gelijk heel vaag.
op dag 30 was van gr.36.8 dag 31- 36.6 dag 32 36.7 dag 33 36.5 dag 34 36.5
dag 35 36.5 en tussen dag 35 en nu is die nu enkel nog maar gestegen mijn temp is
nu 37.0

nu is dus enkel de vraag wordt ik op dag 47 ongi of weer na dag 50

we hebben in de dagen van dag 30 t/m dag35   3 x geklust

ik voel me niet raar of zo   maar toch voel ik me vreemd van binnen     of het raak zou zijn. nu we de   ov testen hebben gedaan en de temp.

pfff wat   kan dat lang duren.

ik hoop eigelijk niet dat ik ongi wordt want dan wordt ik rond me huwelijks dag ongi

groetjes poekkie

Hoi,

Voor zover ik het kan berekenen heb je het op het juiste moment gedaan!! Die lh-piek is voor je eisprong en die verhoging in je temperatuur 1 a 2 dagen na je eisprong!! Ik ben deze maand ook aan het tempen. Ging opeens mijn temp naar 36,4 daarvoor rond de 36,6 36,7 en toen ik verkouden was 36,9.. na deze daling ging hij weer stijgen en is nu al drie dagen 37,1 wanneer ik om 09:00 uur meet. Om 6:30 is hij 36,8...
Ook ik denk dat we het op het juiste moment hebben gedaan, zit nu op dag 21 mijn langste cyclus is 33 en mijn kortste 28. Sinds vandaag heb ik wat gespannen borsten (echt ik beeld het me niet in dit keer, denk ik....) en steeds steekjes onderin mijn buik niet echt ongi-pijn maar wat zeurderig en branderig. Hoop zo dat het raak is deze maand!!! Afwachten dus nog maar even.

Groetjes Ineke (hoop natuurlijk ook dat het bij jullie raak zal zijn!).

hallo poekie,
vervelend he die onzekerheid en het lange wachten,ik snap helemaal wat jij bedoelt want dat heb ik ook,lange cyclussen,nou ja zie mijn onderstaande berichten,ik hoop voor je iedereen natuurlijk dat het nou eens raak mag zijn!!!!
Groetjes cat

Terug
Bovenaan