Nog 10 lange dagen

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Volgens mijn berekeningen nog 10 dagen voor ik thuis mag testen, spannend!
Ik dacht ik wacht lekker af, relaxed, ik ben een koele kikker, ik laat me niet gek maken, tuurlijk........
Want vandaag voel ik me anders, steken in mijn buik, rommelende darmen, het gevoel alsof in ongi moet worden. Ik houd mezelf voor dat het niets is. Ik kan ook niet zeggen dat ik het gevoel herken (met de eerste was ik al ruim 8 weken toen ik doorhad dat ik niet ongi was geworden)Toch komt de gedachte steeds weer terug, ik zou zwanger kunnen zijn.
Kon ik mijn gedachte maar even stil zetten. Dit worden 10 hele lange dagen.

Liefs

ik mag ook over 10 dagen testen ik hoop voor je dat hij positief is

ik moet nog iets korter wachten maar ik probeer ook zo koeltje mogelijk te blijven... maar hoe dichter bij zaterdag hoe moeilijker het word... ik voel nu ook zoooooo veel en echt af en toe pijn scheuten door mn lies / schaambeen......

het is wel een vol wachtbankje.... ik zal de NOD lijst er eens bij zoeken!!

Liefs en succes!

Tis idd druk hier, schuif eens op allemaal! ;-)
Ik heb de 30e mijn NOD maar poeweej nog een hele week!!!!!! Vind het geen hobby hoor, dit hele gebeuren. Hoop ècht dat ik nu zwanger ben.... En velen met mij denk ik. Duim duim....

Ik kom erbij zitten hoor, dus weer even iets opschuiven allemaal.. Mijn NOD is ook de 30e.. Hoop echt dat het eindelijk raak is, voor mijn gevoel duurt het zó lang.. Heb helemaal geen geduld meer hihi. Heeft iemand tips om sneller de week door te komen? Liefs Chantal

Tis helaas nog wat vroeg voor een winterslaap maar anders zou ik ervoor tekenen! Pfff! ;-)

hé,succes met je10 dagen inmiddels wat minder ;-) .

ik ben vandaag 9 dagen overtijd en voel hetzelfde als jij, buikpijn alsof ik ongesteld moet worden enz.maar nog steeds niets aan de hand, hoop dat het zo blijft

Terug
Bovenaan