Nog 10 nachtjes tot nod

A

Anoniem

Guest
Ach je moet toch wat vertellen als er niets te vertellen is?
9 september nod.. goed geklust en geen idee of ik zwanger ben..
Voel me prima, geen klachtjes, geen pijntjes..

Vorige maand wel veel 'symptomen' maar toen hartstikke niet zwanger..
Deze maand daarom hopelijk juist wel???

We zien wel.. een dikke kus voor iedereen.. en succes! Liefs Julia

Hoi Julia,

Mijn NOD is 6 september. Ik heb ook net echt kwaaltjes.
Af en toe denk ik wel dat ik wat voel, maar dat hoort erbij denk ik. Zal misschien ook wel tussen de oren zitten. Je wilt natuurlijk ook zo graag!
Veel succes met wachten, en ik zal voor je duimen.

Liefs,
JWW

Ik heb mijn NOD ook rond 9 september. Heb alleen wel wat last van dingetjes. Ben sinds maandag nagenoeg heel de dag misselijk, met vlagen erbij dat ik er geen last van heb en vandaag is het gelukkig een heel stuk minder. En gisteren barstte ik van de hoofdpijn, maar of dat   te maken heeft met zwanger zijn weet ik niet. Verder heb ik nog nergens last van, dus die 10 dagen wachten duurt errug lang zo op deze manier. Houst mijn lichaam me voor de gek of ben ik echt zwanger of was het een lichte vorm van een griepje die niet door wilde zetten? Ik weet het allemaal niet, maar dat gaan we zien over 10 dagen.
gezellig met zijn allen op het wachtbankje zitten!!!!

heel veel succes allemaal

Hier nod waarschijnlijk 12 september, hangt af of mijn cyclus hetzelfde blijft  als tijdens het slikken van de pil. (eerste maand)
Dus nog even geduld. Ik ga een drukke week tegemoet (na weekend) dus hoop dat de dagen snel voorbij gaan en dat ik al wat merk (kom maar op met die misselijkheid..)

Liefs Voice  

Terug
Bovenaan