Nog 13 wekennnnnnn

Hoi,

heb al eerder verteld over mijn misselijkheid en overgeven, een tijdje ging het afwisselend goed met een paar dagen goed eten en dan weer overgeven, nu ben ik ondertussen 27 weken zwanger en mijn baarmoeder is al uitgegroeid naar boven toe. ik heb een middenrifbreukk en dit betekent voor mij dat het elke week alleen maar zwaarder gaat worden. ik heb totaal geen nachtrust, ik zie steeds nachtmerries. Ik val pas in slaap als de klok 5 of zes uur aanwijst s morgens en dan ontwaak ik terug tegen de middag maar ja dan ben ik al behoorlijk uitgeput, barstend hoofdpijn. Begin mijn dag gewoon met alleen maar last en dat komt het moeilijke gedeelte eerst overgeven en dan nog proberen te ontbijten wat meestal wel lukt maar ook tegenvalt gelukkig spuug ik mijn ontbijt nog niet uit. s middags eten zit er niet in ben heel de dag door misselijk en heb ik enorm maagpijn, daarna breekt her zwaarste moment aan, het avondeten valt meestel tegen kan weinig eten en als het weinig is is dat twee van de drie keer spugen en dan komt het slapen heel de nacht door heb ik oprispingen voel ik mijn eten en maagzuur tot aan mijn keel opkomen wat zeer pijnlijk is en dan komt mijn babytje nog hoog tegen mijn maagklep duwen wat een pijnlijk gevoel :(( mijn vitaminetjes hou ik meestal niet binnen zelfs daarvan moet ik overgeven :S ik ben mijn maagpijn en het niet eten zo moe, hoe erg ik mijn best ook doe om te eten het lukt gewoon niet meer. Morgen naar vk ga voor echo ben benieuwd of mijn baby goed op schema is, weer eens mijn klachten vertellen en zogelijk altijd gaat er niks van komen zolang ik niet uitdroog doen ze gewoon niks, het enigste wat ze doen is sterkte wensen ben ik ook erg vet mee :( ik weet gewoon geen raad meer, ik hou zoveel van mijn babytje ik wil nog heel graag 13 weken doorzetten ondanks het overgeven en misselijk zijn , maar ik hou dat niet langer vol met mijn maag, ik weet dat ze morgen daar weer niks aan gaat doen maar ik ben ook overtuigd dat ik ergens deze week in het ziekenhuis terecht komt want ik sta echt op instorten, och god zie mij hier klagen maar jullie moesten maar eens weten hoe erg ik mij heb ingezet 27 weken lang ondank het overgeven en misselijk zijn om positief te blijven maar nu breekt de pijn gewoon door en mijn emoties barsten loss en anders nooit last gehad van zwangerschapshormonennn en dit keer wel :( zo een beetje mijn verhaaltje kwijt een beetje opluchting kan deugd doen
xxx
 
hey meis wat klote zeg, dit is niks nee nou ik hoop dat ze wat aan gaan doen en denk als ze blijft en je kindje is zwaar genoeg denkd at je dan met 37 weken al ingeleid wordt maja ik weet niet wat je verloskundieg zegt dus ja.

Enigste wat ik voor je kan doen is sterkte toegewenst en hopenlijk kotm het goed

liefs
 
Wat ontzettend naar voor je :-(
Ik hoop toch voor je dat het heel erg snel toch minder wordt, dat zou toch fijner zijn om je toch wat fijner te voelen, ook al zijn het nog maar ongeveer 13 weken.

Heel veel sterkte ermee.

Liefs
 
Terug
Bovenaan