nog 14 dagen

hoera vandaag nog precies 14 dagen tot de uitgerekende datum. we kunnen niet wachten tot we onze kleine meid kunnen vats houden en knuffelen. ook de opa's en oma's vinden het steeds spannender worden. alles is nu gekocht de versiering. de beschuit en de muisjes en de raamstickers. dus ze mag komen. elke dag kijken we s ochtend's weer even in haar bedje en dan denken we hoelang staat deze nog leeg. de mooie box in de kamer met haar muziek doosje is ook nog zo leeg nu. kleine lieve schat. volgens papa en mama ben jij welkom.

Hi,

Hier hetzelfde gevoel. Onze eerste is met 37+4 geboren, dus nu nog 5 dagen. Ik kan me totaal niet voorstellen om over een week alweer moeder te zijn. Daarom denk ik dat het nog wel even kan duren. Het is vrij "rustig" in mijn buik. Ik heb wel veel pijn, maar vraag me af of het voorweeën zijn. Bij de eerste geen weeën gehad, dus ik kan niet vergelijken. Ik ga er van uit dat ik dit keer weer geen gewone bevalling ga krijgen maar ingeleid ga worden of iets dergelijks. Een normale bevalling past namelijk niet bij mij. Ik doe de dingen altijd op een andere manier :)

Maar het zou dus ook kunnen dat ik volgende week wel moeder ben. Nog max 5 weken in ieder geval en dat vind ik ook maar een raar idee. Het is zo snel gegaan!

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan