nog 15 uur onzekerheid..

A

Anoniem

Guest
Ik moet even mijn ei kwijt:

Sinds vanmiddag ben ik een beetje
gaan vloeien, en ben hier zwaar van onder de indruk. Ik heb 8 maanden
geleden nml al een miskraam gehad, en gelukkig nu weer zwanger, maar nu
weet ik het niet meer....

Gelukkig heb ik voor morgenvroeg een
echo staan, dus zal ik al snel weten wat de stand van zaken is, maar ik
moet er nu al van huilen, en ik vraag me af of ik vannacht kan slapen.
Ik denk bij ieder krampje of steekje dat het fout gaat en ga dan weer
naar het toilet...
Tja, nog 15 uur onzekerheid...

Kim
7+2

Sterkte met wachten...
Het kan echt gewoon goed zitten hoor!! Zie maar bij mijn topic: regelmatig bloedingen en toch  goed gegaan, wie ervaring?

Succes enhou je ons op de hoogte?

Groetjes Janneke

Hey kim,

dan wens ik je veel succes morgen. Ik hoop dat alles goed is met je kleine.

Maar maak je niet te ongerust. Als het een miskraam is dan merk je dat meteen , teminsten dat hebben ze mij ook altijd gezegt.
Er staan meerdere berichtjes in deze forum waarin meiden/vrouwen aangeven bloedverlies te hebben en zich zorgen maken. Praat eens met hun of wacht morgen even af. Nogmaals veel succes en laat even wat weten hoe het gegaan is.

Groeten Jeanine

Hoi Kim,

Veel succes en sterkte. Laten we hopen dat alles goed is!

LIefs,
Jo

Helaas zit het niet goed. Er was geen hartactiiteit en dat hoort wel bij 7,5 week zwanerschap. Ook was het vruchtje veel te klein. Maar nog wel intact waardoor er ook weer ergens een sprankeltje hoop was vanmorgen, dat mijn lijf mij voor de gek hield met een rare cyclus of zo.

Helaas sinds vanmiddag krampen en het bloedverlies wordt steeds heviger... we gaan dus uit van het ergste.

Contact gehad met de vk, en nu worden we al doorverbonden naar de gyn, omdat het nu twee miskramen achter elkaar zijn.

De eerste miskraam vond ik nog wel te hebben, vette pech dacht ik toen, maar nu met een tweede komen er wel heel veel twijfels bij... wat als het helemaal niet meer lukt... Ach ja, daar moeten we niet bij stilstaan, want dan worden we gek denk ik.

Kim

Wat rot voor je! Ik hoop voor je dat alles goed komt. Ik wens je een gezond kindje toe, one way or another!

Groetjes en sterkte,

Marisa

Hoi Kim,

Ik reageer eigenlijk nooit hier op het forum maar wil toch even op jouw verhaal reageren.
allereerst; echt ontzettend rot voor je.
Ik heb hiervoor 4 miskramen gehad waarvan 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ben ook naar het ziekenhuis doorverwezen en er kwam niets uit. Ze bleven het houden op vette pech. Het ging ook steeds vroeg mis, we hadden nog nooit een kloppend hartje gezien of gehoord.
Nou mijn vertrouwen was echt ver te zoeken en ik voelde me vreselijk.
Nu ben ik weer zwanger, bijna 13 weken!! Al 4 mooie echo's gehad!
Misschien heb je er helemaal niets aan nu, maar ik wil je zeggen dat je echt vertrouwen moet blijven houden. Kijk maar naar mij hoe het goed af kan lopen!

Heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan