Nog 2 daagjes werken en dan verlof!

Jippieee! Nog 2 dagen werken en dan heb ik na woensdag echt verlof! De achterhoede van het maart clubje is nu ook zover, haha.

Heb nog 1000 onbenullige dingen die ik wil gaan doen, kijk er helemaal naar uit.

Jullie ook?

Groetjes, Marijne bijna 34 wk

ik heb officieel pas 16 feb verlof maar ik ga vanaf vrijdag al dan ga ik lekker weekendje weg

heerlijk hoor verlof maar zal voor mij deze keer anderrs zijn bij de oudste kon ik uitslapen maar nu zal ik er gewoon elke dag uit moeten voor school
maar goed dan gaan de dagen ook wel sneller hahaha

geniet van je verlof!!!

danielle 32,5 wkn pas

Geniet ervan,
en wat ik je als advies kan geven, wat je vandaag wilt doen ook gewoon doen, vnl gezien op het shoppen voor de kleine. Voor je het weet zijn ze er.
en verder doe waar je zin in hebt.
Ik keek er eerst heel erg tegenop, maar baal nu eigenlijk dat ik totaal niets hebt gehad, want zou gaan shoppen, en moet het nu snel ergens tussendoor doen.
Dus geniet vnl van je verlof en ga eerst lekker alles doen en halen wat je nog voor je kleine wilt doen, de rest zou ik als 2e zetten.

Ik heb geen verlof, hebben een eigen zaak dus blijf tot op het laatst werken, doe wel administratief werk dus het is niet zwaar en mocht het nodig zijn kan ik het vanuit huis doen, thuis is eigenlijk alles zo goed als klaar, alleen een kwestie van bij houden en de badkamer moet alleen nog een goeie beurt

oooow, ik kijk er nu ook wel naar uit hoor!! Nog 1,5 week...volgende week vrijdag....dan mag ik ook!
Ik ga die vrijdag eerst na het werk de auto in.....weekje in de bergen in Italie, lekker boekje lezen, puzzelen, beetje wandelen, stadjes leegshoppen (want waar kun je nou mooiere babykleertjes kopen dan in italie?), uitslapen, in het zonnetje zitten, ow ik verheug me erop!

Terug
Bovenaan