nog 2 dagen....

Dag dames,

Had al een keer gereageerd op een onderwerp van grotebroer, maar zal me even netjes voostellen. Ben een moeder van een prachtige dochter van 6 jaar en heb daarna 2 miskramen gehad. Nu dus weer zwanger en mijn god, wat gaat de tijd langzaam, poeh! Ik heb dinsdag de eerste echo en kan bijna niet wachten. Voel me goed en heel zwanger, maar natuurlijk verloor ik vanmiddag een drupje bloed, zodat ik op slag weer onzeker werd.
Probeer nu dus niet teveel te stressen, lukt redelijk moet ik zeggen :) Enfin, gewoon afwachten en duimen, maar weer...

liefs Lady B

haay lady B

ik weet precies wat het is... ik heb nog geen kinderen en ook 2 miskramen gehad... voel nu ook behoorlijk zwanger, misselijk, spugen, moe af en toe steken in onderbuik...
jij hebt het al over 2 dagen een echo ik was over een week... pfff duurt echt lang he als je moet wachten!!!!!!
ik zal met je mee duimen!

liefs

Lady B,

Drupje bloed het klinkt zo simpel, maar dat is het niet, het heeft zo'n lading...

Nog eventjes meis en dan weten we hoe het met onze ukjes gaat, mijn duimen draaien!

Sterkte!!!

Liefs grotebroer

Ik had 1,5 dag bloedverlies en was helemaal van slag. Was al afscheid aan het nemen. Toen stopte het bloeden en had ik een goede echo!! Het was innestelingsbloed. Zeker ben ik nog steeds niet, maar wel iets geruster.
Hopelijk is het bij jou ook innestelingsbloed of een adertje.
Heb je al een echo gepland?

liefs Lorelei

Terug
Bovenaan