nog 2 en een halve week.....

Dan gaan we een weekje naar turkije naar het Ela quality resort. Heb er nu echt zin in.
Ben gister al begonnen met kleertjes voor Fenna en Yara in te pakken. Ik ben altijd bang dat ik iets vergeet dus begin ik altijd vroeg met inpakken haha. Ben alleen benieuwd hoe het met die 2 in het vliegtuig gaat. Ik heb voor Fenna een dvd spelertje gekocht zodat ze naar het zandkasteel kan kijken tijdens de reis. Weten jullie misschien waar ik een zwemvestje kan krijgen. geen opblaasbare. De meeste wat ik zag zijn pas vanaf 15 kilo en Fenna weegt net 10 kilo dus als iemand tips heeft?

Liefs nancy

Hoi,

Op deze site: http://www.0tot24maanden.nl/  kwam ik allerlei zwemvestjes tegen (ook ingebouwd in badpakjes. Ze staan onder badmode en dan onder drijven. Ik vind ze erg duur, maar dat is natuurlijk aan jullie zelf....

Groetjes, Karin

En een fijne vakantie natuurlijk!

hoihoi.

heerlijk dus je gaat naar belek, toe schiterend daar, dit jaar gaan wij niet op vakantie verleden jaar was ik 7 weken in turkye waarvan 2 weken in belek, antalya en alanya, het is daar nu lekker als je in de zomervakantie gaat dan is het echt bloed, bloedheet en met een kleintje is overdags dan naar buiten gaan geen doen zoals wij ontdekte, zou zeggen volop smeren en een heel veel plezier.

groetjes bianca

Heel erg bedankt voor de tip. ik heb bij 0tot24maanden een zwemvestje besteld. en het zit prima.Toen zag ik ook waterschoentjes, ik was al overal geweest maar  kreeg nergens de goede maat. Fenna heeft namelijk schoenmaat  19.  Ik had het zelfs al de dag nadat ik het besteld had in huis.
Met zwembandjes slokt ze steeds water in, die zaten haar niet goed.
Dus nu op nar de vakantie.

Liefs Nancy

Terug
Bovenaan