nog 2 nachten en dan is de schoolvakantie afgelopen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

nog 2 nachtjes slapen en dan gaat de oudste, Maik, toch echt naar de grote school toe.
Het leek allemaal zover weg, maar komt nu toch wel heel snel dichtbij.
Maandag 18 augustus naar school en 1 week later mag hij daar al zijn 4e verjaardag gaan vieren.
Gelukkig heeft hij er minder moeite mee dan ik, Maik vraagt de hele dag hoeveel nachtjes hij nog moet slapen totdat hij eindelijk naar school mag. Hopenlijk blijft dat zo, want niks is zo vervelend als een kind dat niet naar school wil.

liefs Saskia

Hoi Saskia,

Alsof ik mijn eigen verhaal lees.
Ook mijn 'kleine' meid begint maandag op school. Ze wordt in september vier. Waar zijn die vier jaar toch gebleven???????????
Eva is er hélémaal klaar voor. Ze kan niet wachten. En eerlijk is eerlijk, ik ook niet. Het is zo dubbel. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat mijn meisje al zo groot is. Aan de andere kant vreet ze energie op het moment. Ritme en regelmaat van school en allerlei nieuwe uitdagingen zal haar hopelijk goed doen.

Veel plezier maandag.
Vergeet je fototoestel en je tissues niet mee te nemen!

Groetjes, Karin

Hoi,
Dat moment ken ik nog goed...maar is al weer lang geleden..
Onze oudste gaat naar groep 6 morgen, en de middelste naar groep 3..
Dus als Lieve over drie jaar naar school gaat..haha, dan gaat de oudste er net af..
Ineens weet je niet meer wat je kindje de hele dag zoal heeft gedaan..op kdv hoor je nog vaak wel wat, maar op school alleen in het begin..dan af en toe nog maar, en later vrij weinig..Ze krijgen eigen bezigheden..
Ze willen afspreken, en de wat de juf zegt is heilig!! haha
[Wel weer lekker dat ze meer zelfstandig worden]..ik vond het toen ook moeilijk hoor..

Succes allemaal morgen!!!
Daar staan we allen weer tegen half negen..hahah, vroeg op..dat is minder..
Gr   Rina

Hoi,

hier zit de eerste week school er al weer op en het bevalt ons allemaal prima hoor. Ze waren weer helemaal toe aan de routine en regelmaat en wij ook!!

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan