Nog 2 nachtjes slapen en dan weer naar het ziekenhuis voor het verlossende woord...

A

Anoniem

Guest
De afgelopen week hebben we tussen hoop en vrees geleefd. Vanaf het moment dat we hoorden dat het niet goed ging met onze tweeling is de kerstsfeer totaal weg. Het is een heel naar idee om met 2 kindjes in je buik te lopen waarvan er 1 zowiezo dood gaat en de andere een grote kans maakt om mee getrokken te worden. We zijn heel blij dat we donderdagmiddag (14.00 uur) weer een echo hebben maar het is ook doodeng. Ik hou me nu staande met het idee dat er vast eentje aan het overleven is dus als ze allebei overleden blijken dan weet ik niet wat ik doe. Dan is mijn 2e miskraam na 4 jaar dokteren en ivf een feit. Hier wil ik nog even niet aan denken. Ik bloed nog niet dus tot het tegendeel bewezen is ben ik zwanger denk ik dan maar.... (of is dat naief?)

We zijn van zondag op maandag wel ff de deur uitgegaan om wat afleiding te hebben. Mijn ouders hadden een erg leuk huisje gehuurd ergens in Drenthe en daar zijn we heen geweest. Het was even fijn om in een andere omgeving te zijn. Nu zijn we weer thuis en leven we toe naar donderdagmiddag omdat we dan iets meer zekerheid hebben. Als het kindje leeft moeten we 2 januari weer voor een echo en dan gaan ze kijken of het overlevende kindje er iets aan over heeft gehouden.

Duimen jullie voor ons? We kunnen alle positieve gedachten meer dan goed gebruiken!!!!!!!!!!!
lfs ing

Ik leef erg met jullie mee en zal zeker voor jullie duimen!! Ik hoop echt voor jullie dat het goed zal gaan.

Sterkte de komende dagen!

Jeetje zeg,ik ben net alles een beetje aan het bij lezen en kom nu bij jou verhaal uit!
Wat verschrikkelijk allemaal,wat zullen jullie een rot tijd hebben.
Ik wens jullie alle sterkte van de wereld en ik zal kei hard duimen dat jullie toch goed nieuws zullen krijgen!! Heel veel sterkte met het gesprek!!! Ik weet zeker dat iedereen hier voor jullie gaan duimen!! Ik hoop toch snel iets positiefs te lezen van jullie!!
Groetjes Mikkie

Lieve Inge,

Ik hoop dat het allemaal toch meevalt en dat je toch nog hoop krijgt.
Ik duim echt voor je en wees zuinig op jezelf.En goed van je dat je even afleiding hebt gezocht.,denk dat het heel goed is om dat zo nu en dan te doen.
Heel veel sterkte donderdag en laat je het weten hoe het gelopen is.

kop op en wees sterk ik denk aan je.

veel liefs Bernicee (5w,6d)22 augustus uitgerekend

Lieve Inge,

Heb een extra kaarsje gebrand met kerstr voor jullie! Hopelijk heeft het effect gehad en overleeft het andere kindje het...Ik hoop het zo...Iedereen maar blij en eten enz. en daar zitten jullie dan...verschrikkelijk gewoon...kan me voorstellen dat jullie nu echt een rottijd hebben...Wens jullie het allerbest en een goede echo morgen...wacht met spanning af.

Veel succes en hou je taai meid!! je bent echt heel sterk en heb bewondering voor je!
(niet dat je daar wat aan hebt maar toch.)

liefs sweety (27w zw)

heey inge,

Jeetje spannend allemaal hoor.
Ben blij dat jullie even hebben kunnen genieten in het huisje in drenthe..
Morgen is de echo en ga echt heel hard voor jullie duimen..
Sterkte de komende tijd en hoop dat het nog goed mag komen.
Denk aan jullie..

liefs simone

Ha Inge,
natuurlijk duim ik voor jullie. Ik hoop op een positieve uitslag. Kan me voorstellen dat het extra moeilijk is met deze " gezellige" dagen. Hou je haaks.
Groetjes V.

Hoi Inge,

Wat een vreselijk nieuws zeg!!!!! Sjonge weet ff niet wat te schrijven!!! Ben er stil van!!
Wil jullie heel veel sterkte wensen voor komende donderdag!!! Hoop dat jullie toch nog kunnen hopen!!!
Zal heel erg gaan duimen en bidden!!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan