Nog 2 nachtjes slapen!

Hoi dames,
De titel zegt het al: nog twee nachtjes slapen. Dan gaan we eindelijk de familie inlichten! Driedubbele feestdag. Kerst, mijn 26ste verjaardag en het grote nieuws.
Ik heb afgelopen woensdag de termijnecho gehad en ben 3 dagen terug gezet. Ben nu 11 juli uitgeteld, de verjaardag van mijn schoonbroertje. Jammer dat hij het nieuws pas een dag later hoort, hij kan helaas niet komen.

Vindt het zo spannend! Ben benieuwd naar de reacties!

Zo dit wilde ik even delen :)

Liefs Ester

ja ik vond het ook spannend om het te vertellen eigenlijk wel gek vond het spannender dan bij de 1ste haha

geniet er maar lekker van alles lieve reacties !
en fijne kerst

Spannend! Succes morgen! :) Bij ons vond ik het ook "lastiger" om het te vertellen, maar na de 12 weken echo afgelopen dinsdag hebben we het de meeste mensen die we het persoonlijk wilden vertellen verteld, en gister hebben we het dan eindelijk bekend gemaakt op facebook. Weer een "last" minder, want nu hoef ik mn groeiende buik niet steeds meer te verbergen, maar mag ie eindelijk gezien gaan worden ;)

Ik wens je een hele fijne dag morgen, alvast gefeliciteerd met je verjaardag en hele fijne kerstdagen!

Hoihoi!

Nou de kerstdagen en je verjaardag zijn achter de rug. En als het goed is, is het grote nieuws bekend gemaakt. Hoe waren de reacties? Heb je fijne dagen gehad?

Groetjes Anja

Terug
Bovenaan