Nog 2 nachtjes slapen

En dan de echo! Pfff wat wordt je geduld op de proef gesteld zeg met dat wachten... Nu 7,5 week zwanger volgens eigen berekening. Nog meer dames deze week voor de eerste keer echo?

Ben jaloers ;-) Ik ga vrijdag voor de intake bij de verloskundige en daarna pas een echo plannen. Vrijdag ben ik al bijna 10 weken zwanger en dan moet waarschijnlijk ook nog wel een paar weken wachten...
Geduld is een schone zaak, haha.... Maar soms wel erg lastig ;-p
Maar heel veel plezier woensdag, even de kleine wurm bekijken. Altijd leuk!

Ja komende woensdag hadden we eigenlijk de start van de IVF staan.... Nu toch een veel leukere afspraak! Hoop ik :) Maar aan alle symptomen te merken zal het wel goed zitten...

Echt te gek HappyB! Wat bijzonder dat je dan nu al zwanger bent! Dit hebben we van heel dichtbij ook mee gemaakt, mijn broer en schoonzus zouden ook weer met IVF gaan beginnen en toen bleek ze ook zwanger te zijn. Erg bijzonder lijkt me!
Nog 1 nachtje slapen........ :) Horen morgen vast wel weer hoe het is gegaan!

Spannend, heb je hem inmiddels al gehad?? En hoe was het. Zeker een veel leukere afspraak dan een IVF afspraak :D

wij hebben donderdagavond om 21.00 uur de eerste echo, ik vermoed dan ongeveer 9 weken onderweg te zijn

Terug
Bovenaan