Nog 2 nachtjes slapen!!

Hee meiden,

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het groot en dubbel feest!! Dan worden onze lieve mannetjes alweer 1 jaar. Wat is het afgelopen jaar toch voorbij gevlogen.

Morgenmiddag alvast een voorproefje op het kdv, daar mag ik gelukkig bij zijn als ze het gaan 'vieren'. Zo leuk!

Ik heb nog zoveel te doen, in te weinig tijd. Herkenbaar? Haha!! De traktaties voor het kdv zijn klaar, de balonnen, slingers, cadeau's zijn ook binnen. De taarten worden zaterdagochtend vroeg gebracht en dan kan het feest beginnen. Vind het zelf zo spannend.

Liefs Lynn.

Hahaha, heel herkenbaar.

Bij de kdv vieren ze het ook heel leuk. Fijne dag morgen, en zaterdag natuurlijk ook. Lekker feesten en genieten :).

Haha weer net een beetje zoals vroeger die spanning voor je verjaardag:)
Hebben jullie een leuk feestje gehad op het kdv?
Alvast gefeliciteerd en heel veel plezier morgen!!
Geniet ervan!

Hee meiden,

We hebben zo'n leuke, gezellige en bijzondere dag gehad. Het was echt heel gezellig en Dean en Jack zijn flink verwend. Jack vond het allemaal een beetje spannend (zo was ik ook toen ik klein was) en Dean vond het allemaal wel best.

De woonkamer en de rest van het huis zagen er mooi versiert uit en de taarten en de meptaartjes waren een succes, ondanks dat de boys er geen kliederboel van hebben gemaakt.

Ik was wel helemaal kapot gisteravond (de eerste visite was er om 08:45 uur en de laatste ging om 21:00 uur naar huis, van 12/14:00 uur hadden we even een rust moment) maar we hebben er van genoten, een dag om nooit meer te vergeten.

Liefs Lynn.

nog gefeliciteerd ! Fijn dat het zo leuk was xxx

Zo laat nog visite zijn ze ook opgebleven ?
Had je ook warm moeten koken voor de bezoek ?

Terug
Bovenaan