nog 2 pillen!! vinden jullie mannen/vrienden t ook spannend/eng????

A

Anoniem

Guest
Oh wat spannend zeg.

Nog 2 pillen slikken vandaag en morgen. Vind t super spannend maar wel ontzettend leuk om aan een kleine te beginnen.
De tarwekiem capsules staan al klaar .
Nu maar hopen dat t allemaal gaat lukken. Mijn vriend vindt t best eng, hij is bang dat t misgaat. Dit omdat we in de zomer op vakantie gaan, we gaan vliegen en hij vindt t een eng idee een zwangere vrouw in het vliegtuig.
Maar ja eerst maar es zien hoe het allemaal gaat lopen en of het wel lukt.
Dames veel suc6 met zwanger worden en de rest die net zwanger is veel plezier en genietse. Dat we maar veel verhalen met zijn allen kunnen blijven delen, zowel de leuke als minder leuke.

Liefs blondje 24

Heej blondje!

Staat het foliumzuur ook al klaar?

Mijn vriend vindt het niet zo spannend als ik geloof ik. Hij moet het eerst allemaal maar eens zien. Hij vindt het gelukkig wel errug leuk allemaal. En nu maar hopen dat er snel iets gebeurt!

Jij ook succes met zwanger worden!

Groetjes, Tessje.

Hi blondje! Spannend hoor, dat jullie er ook voor gaan. Wij gaan sinds kort voor nr. 2 (ronde 2) en mijn man vind dat ik er veel te veel mee bezig ben. Ook dat ik op dit forum zit, vindt ie volgens mij niks. Aaaargh....mannen! Maar ja, je hebt ze nodig he voor een kleintje...hihi. Nee hoor, grapje. Ik heb een hele lieve man en hij wil ook erg graag een 2e, maar is er toch veel minder mee bezig. Het blijft toch een echt 'vrouwen-ding'!!!
Succes alvast!
Patricia

Hoi

Bedankt voor jullie leuke reacties.
Mannen, volgens denken ze allemaal hetzelfde!!!!! Hahahaha.
Maar ja. Hij vindt t wel heel leuk.

Het foliumzuur moet ik nog halen. Heb er zo veel zin in.
Jullie ook heel veel succes.

Liefs blondje24

hey

mijn man vind het net zo spannend als ik gelukkig.
hij vind het wel jammer als we straks niet op vakantie kunnen als ik dan zwanger ben maar dat vind ik ook en ik vind het toch leuker om een kindje te krijgen dan op vakantie te gaan die hoef je maar te boeken en je kunt gaan en zwanger wordt je niet zo   makkelijk.

veel suc6 en plezier met klussen.

groetjes desire

Spannend hoor !!! We willen in juni de pil in de vuilnisbak gooien en kijken of het lukt. Het is altijd maar weer afwachten.

Dat je foliumzuur moest slikken wist ik wel, maar misschien een gekke vraag, waarvoor is die tarwekiecapsules voor?

Groetjes en succes
Sterre

Terug
Bovenaan