Nog 2 uur en drie kwartier...

... en dan begint ONZE maand, haha!

Een aantal baby's had haast en kon niet zo lang wachten, maar het leeuwendeel gaat vanaf morgen geboren worden (op de kindjes met heel weinig haast na dan, die kiezen voor augustus).
Ben heel benieuwd hoe snel de lijst met geboortes zich nu gaat uitbreiden en welke namen er op voor gaan komen, hoeveel jongens en hoeveel meisjes...

Vanaf vandaag mag ons kindje thuis geboren worden en dat vind ik wel een rustig idee,   moet ik zeggen. Ik ben er nu ook wel klaar voor. Kan niks meer verzinnen dat nog per se gekocht of gedaan moet worden (hoewel ik het fijn zou vinden als de gordijnen in de woonkamer nog even gewassen zouden zijn, maar met dat warme weer hebben we ze nodig als zonwering en gaan ze ècht niet van de rails af!).
We zullen zien!

Liefs, Kaskes

Je bent me voor... haha
Ik dacht... ga ff naar het forum en kijken of er nog nieuwtjes zijn...
En dan idd een topic aanmaken met dat onze baby's w.s. wel echte juli baby's zullen worden...

Nou, spannend meiden....
Onze maand komt er aan...
Ook ik ben erg benieuwd wanneer onze wondertjes zich aan zullen kondigen.

Groetjes en op naar een heel bijzondere juli maand!!!
mama Peet

jaja het is bijna zover. juli breekt aan en hoe !!! in volle glorie met de hitte. pfff
houden jullie het nog vol ? ik niet. man kan dat kind vanacht er niet uit hahaha.
heb het de laatste weken al zo pffff warm en dan is het voor een normaal iemand een zalige temp. Voel me dan ook zo schuldig als ik van de hitte niks kan doen, maar goed dat kan zoiezo niet, moet rustig aan doen vanwege de bloeddruk. en door het vocht in de benen kan ik niet eens meer bukken, maar het aller ergste is wel dat het boven op de slaapkamer tot 3 uur niet harden is en ik wil dan een dutje doen wheeeee.

zo dat moest ik ff kwijt.
verder ben ik ook zeer benieuwd of de juli baby's optijd gaan komen, dan ff spreekwoordelijk te vroeg of te laat. daar bedoel ik voor of na de uitgerekende datum mee.

iedereen in mijn omgeving denkt dat ik eerder beval. uuhm waar staat dan, dan teken ik ff hahaha. zelf wil ik dat ook wel, dus zal wel de mazzel hebben dat het kind lekker overtijd gaat. ach we zullen zien, met een hoge bloeddruk gaan ze me vast niet weken over tijd laten lopen.

succes iedereen met de zware dagen.

xx bambi

hoooi

Jaja, "onze" maand is aangebroken! Spannend!!!
De meeste baby ´s houden het toch redelijk lang uit valt me op, en willen inderdaad in juli geboren worden, sommige in augustus natuurlijk
Hier is het al een aantal weken een bloedhitte en dat begint me nu tegen te staan, soms denk ik van grrrrr een beetje minder mag ook wel, want boven de 33 graden overdag is echt een beetje te veel van het goede. Ik moet dan echt een versnelling lager aan doen en dan gaat het wel weer. Ik zit ik veel met mijn twee oudsten bij een meertje in de buurt om af te koelen en even te genieten van het zwemmen en de zware last van de buik een beetje te ontlasten.
In Nl wordt het nu ook warm hè? Doe het maar rustig aan dames!

Ik weet nu al naar welke datum we toe moeten leven met de inleiding, een raar idee om zo bewust de dagen te tellen, maar ook weer "fijn" aangezien er echt een "finisch" in zicht is! Wel heb ik dit keer veel last van voorweeen... niet fijn, bij het laatste onderzoek was de bmm ook al 2 cm open en verweekt, dus mijn lichaam bereid zich er wel goed op voor, en dat terwijl ik nog maar 36 weken ben.

Nou, heel erg veel succes dames! "geniet" nog even van het zwanger zijn en van de laatste loodjes!

Liefs!

Jep, daar is ie dan op de kalender: JULI!
Gisteravond voor het eerst iets gevoeld waarvan ik dacht: dit herken ik van de vorige keer. Ik heb het maar niet tegen vriendlief gezegd, want die gaat vanavond vanuit zijn werk door naar het concert van Radiohead en dan wil hij natuurlijk niet meer, haha.

Ik merk ook dat alles hier in opperste staat van paraatheid wordt gebracht. Maar dat jij al ontsluiting en al hebt, Mup, haal je de datum van inleiding dan wel? Koel maar lekker af bij je meertje, haha. Waar wonen jullie dat het er zo warm is?

Meiden, nog even geduld (die van ons kan ook nog een augustuskindje worden en dat klinkt zoooooo ver weg!).

Liefs, K

Nooit verwacht dat ik juli zou halen! En eigenlijk sinds een tijdje ook niet gehoopt.. ik ben het flink zat. Maar ja voor de babiez is het beter.. Ik ben nu 37+3 en dat is heel netjes voor een tweeling. Ik hoop nu dat ze op 06/07/08 komen haha.. mooie datum, en we zijn vorig jaar op 05/06/07 getrouwd dus dat vind ik een mooie combi. Maar voel nog geen voortekenen. Denk ik. Dat vind ik zo lastig van een eerste zwangerschap: ik 'herken' niks. Soms heb ik een krampje en dan denk ik "zou dit het begin zijn?" maar verder gebeurt er niks.
Wat raar lijkt me dat, om gewoon een datum te weten! En ook al ontsluiting, dus dan weet je dat het echt gaat gebeuren! Bij de rest gaat het natuurlijk ook echt gebeuren (fijn die garantie, ze moeten er toch een keertje uit..), maar blijft lekker vaag wanneer.
Nou, veel succes allemaal weer, ik ben benieuwd wie er als eerste en juli-baby krijgt!
groetjes, Rudy

Hoihoi,

Ik had bijna juli niet gehaald... Donderdag 26 juni gingen ze kijken of ik kon worden ingeleid...(Ik lag in het ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk)...  
Maar helaas dat kon nog niet anders was ik 27 juni bevallen... En vandaag was ik weer in het ziekenhuis en weer gekeken maar zoals de gyn zei er zit nog  geen muziek in...Had wel geweldig geweest als het wel zo was want dan had mijn vriend het mooiste verjaardags cadeautje gekregen wat je je maar kan bedenken...
Die is vandaag jarig en 23 geworden... Maar tenzij hij met het voelen iets opgang heeft gebracht blijft ze nog lekker zitten...
En dat ik ook niet erg mijn beebje word zoiezo een juli beebje... Want zelf 3 weken overtijd valt bij mij nog in juli...

Gr Annelies

jaaaaaaaaaaaa het is juli

ik ben vandaag 39 weken en 1 dag dus nog 6 dagen tot de uitgerekende datum en ik kan echt niet wachten tot het zover is. maar ik voel hier nog helemaal niets zelfs nog geen krampje in mijn buik. mijn dochtertje is vorig jaar met 38 weken en 5 dagen geboren dus ik hoopte een klein beetje dat ook deze beeb wat eerder zou komen maar helaas. ach het duurt nu niet lang meer.

succes nog met de laatste loodjes iedereen

groetjes tanja

Terug
Bovenaan