nog 2 uur in spanning....

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik ben were terug van vakantie.... net voor we weg gingen het sperma van mijn vriend ingeleverd voor onderzoek!

we mochten om half 2 bellen...... de assistente mocht de uitslag niet geven.... dus de huisarts belt ons tussen 4 en 5 op....

bah.... hier kan ik niet goed tegen. Zou de uitslag dan echt zo slecht zijn???

ik kan wel janken..... heb al zo'n kutdag

liefs LA

ach meid toch!!!

de assistent mag eigelijk nooit de uitslag geven hoor! dus het hoeft niet meteen negatief te zijn!! Ik hoop voor jullie dat het gewoon goed is!!

heb je wel een leuke vakantie gehad?? beetje bijgetankt??en kop op he!! koppie omhoog en laten zien wat je bent!!

liefs en sterkte!! sweety

He meis, wat vervelend zeg dat je nu moet wachten op de uitslag.
Sterkte!

Liefs, Nadine.

poeh poeh... we zaten al in de auto om naar de huisarts te rijden. ( hij zou voor 5 uur bellen) het was kwart voor 5... ja wachten duurt lang!
We heben al een week alnger moeten wachten omdat ze test verkeerd was gegaan. Dus anders hadden we hem opgewacht .... niet nodig dus.... we wilden starten en de telefoon ing....

uitslag... niet goed - noet drastisch..... 10 % van het zaad zou me xwanger kunnen maken.... het klinkt niet veel.. mijn vriend is helemala in zijn nopjes..... haha... ja altijd beter dan helemala niets.

WOensdag hebben we een afspraak, hoe nu verder.

poeh poeh.. het is allemaal niet niks.... dus er staat ons ons nog vanalles te wachten.
Of we moeten wel heel veel geluk hebben.........

liefs LA, wie van jullei mannen heeft ook geen optimaal zaad??

Oh, wat vervelend. Je hoopt toch op een betere uitslag.....
Ik moet zeggen dat ik soms ook wel bang ben dat het bij mijn mannetje ook zo is, zonder reden hoor, we zijn nog maar net begonnen, maar toch.
 Een collega van mij had zelf verminderde vruchtbaarheid en haar man ook, ze is naar een icsi-behandeling zwanger geraakt. Het kan wel.
Ik heb er verder  geen ervaring mee, het enige wat ik voor je kan doen is je veel sterkte wensen met verdere onderzoeken enz.

liefs,

Truus

tjee zeg als je dit zo leest ga je je toch wle afvragen of het bij jezelf wel helemaal goed zit. We zijn nog niet zolang bezig, maar toch. Je hoort het steeds vaker, mischien ook wel omdat je er nu mee bezig bent.

Maar wat vervelend zeg voor jullie, hoe moet het nu verder???????????
Hou je ons op de hoogte?

sterkte  daan

Hoi LA,
Het kan altijd natuurlijk zwanger raken met minder goed zaad. Er hoeft maar 1 goede bij te zitten. Een vriendin van mij is van de 1e via icsi zwanger geraakt, omdat die zwemmers helemaal niks  was  en de tweede spontaan!!!
Succes meis!

Terug
Bovenaan