Nog 2 weekjes!

Niet volgend weekend maar het weekend erna gaan we voor het eerst met Nathan op 'vakantie'. Vakantie tussen aanhalingstekens want we gaan een lang weekend naar Centerparcs dus het is geen zonvakantie ofzo.

Er zijn al meer meiden naar Centerparcs geweest volgens mij. Hoe is dat bevallen en zijn er dingen waar we op moeten letten of juist dingen die leuk zijn om te doen? We nemen in ieder geval ons eigen campingbedje mee, want dat vind ik voor Nathan wel zo fris. Ze zullen de campingbedjes  allicht schoonmaken, maar  toch.

Liefs Kim  

Heey Kim,

Heerlijk hoor meid dat je een weekend weg gaat!
Ik zou graaag ook gaan,super met zo ´n kleintje naar CP toe,is er altijd zo kindvriendelijk....ik zou zeker proberen een badjasje te kopen voor Nathan,vond ik zelf erug handig op vakantie,die kleintjes krijgen het toch gauw koud en je kan ze er zelfs lekker in laten slapen.
Verders veeeel spuugdoekjes en verschoningen meenemen hihi en speelgoed,en verders??zou het niet weten...gewoon de dingen die je thuis ook gebruik.
Fijne vakantie straks meid en heerlijk genieten met je gezinnetje.

Liefs Gea                          

Hoi hoi,

Naar welk park ga je? Een poosje geleden zijn wij naar de Huttenheugte geweest. We zaten in in huisje van 5 personen, economy class.
Ik was er met  Kim , m'n vriend en zijn zoon.

Moet zeggen dat het allemaal wel een beetje krap was. Zo kon je bv de  kinderwagen niet normaal het huisje inrijden omdat hij  anders vast bleef steken tussen de radiator en het aanrechtblokje.  De box die er staat kon voor Kim prima, maar deze zou nu misschien een beetje te klein zijn. Ik zou dus in elk geval een  boxkleed meenemen.

Enige nadeel is wel.......Kim is ongeveer 5 min. in het zwembad geweest en  een paar dagen later  heeft ze een schimmelinfectie gekregen. Volgens de huisarts en het kdv is dit echt gekomen door het zwembad van CP.  Achteraf heb ik van meerdere mensen gehoord dat de huisjes/zwembad van zo'n  park  voor erg jonge babies een schimmelinfectie kan geven.  Ik zou dus wel een beetje op de hygiene letten. Zelf beddegoed meenemen (ik had iets gehuurd voor het ledikantje), een eigen campingbedje lijkt me inderdaad beter.

Maar eh laat je door mijn verhaal niet te veel beinvloeden hoor, we hebben  het nl. erg leuk gehad. En het heeft natuurlijk ook wel weer iets als de kinderwagen niet goed het huisje in kan komen en het allemaal wel erg krap is met 4 personen.

Groetjes
Julia  

Heeeerlijk joh!
Wij gaan eind april een lang weekend naar een Landal Greenparcs.   Heb dr ook echt onwijs veel zin in.
Ik denk dat ik ook maar een eigen camping bedje mee ga nemen. Is toch wel wat frisser dan eentje waar je weet niet wie in geslapen heeft.

Liefs, Kar

Wij hadden ook ons eigen bedje mee. En een speelkleed en vergeet de wipstoel niet. Daar hebben wij ee hoop plezier van gehad. Lekker de open haard aan, Joep vond het bewegen van de vlammetjes reuze interessant.

Zo een opblaasring waar ze in kunnen zitten voor het zwembad is ook erg handig.

Verder zou ik het zo snel niet weten.

Veel plezier.

liefs Willemijn

Wij hebben het ook fantastisch naar ons zin gehad!!
Wel ben ik blij dat mijn kinderwagen zo lekker groot is en dat ze daar in kan slapen, wnt die bedden zijn dus helemaal niks!! Een campingbed meenemen is geen overbodige luxe. Ik had het bedje daar gezien en toen wist ik al meteen dat ze daar dus NIET in ging liggen. De rest was hardstikke goed geregeld.
Bij het zwembad konden we met de kinderwag een gelsoten gedeelte in om haar zo aan iemand te geven die zich al had om gekleed. En met de aankleedkussen in de buurt ging dat wel makkelijk. Neem wel een spoeciaal babyzwemband mee als je gaat zwemmen. je moet ze nog wel vasthouden, maar ze kunnen al veel minder snel onder water en hebben toch lekker vrijheid!!

Ik zou zeggen, heel veel plezier!! En ik heb altijd de instelling, alles wat je nnog te kort komt kan je vaak daar nog halen!!

Liefs Alma

Terug
Bovenaan