nog 2 weken en dan de 4de ICSI behandeling

Hey Meiden,
Over 2 weken is het zover.....de 4de ICSI behandeling. Het klinkt misschien gek, maar ik heb er weer zin in. Het wachten op een volgende behandeling heeft deze keer toch best lang geduurd. De vorige behandeling was in Oktober vorig jaar. Eerst waren we verdrietig van weer een mislukte poging. We voelden ons verschrikkelijk teleurgesteld, maar als je een nagesprek hebt gehad, wil je eigelijk het liefst direct weer beginnen. Maar goed, dat is niet mogelijk.
We wisten niet zeker of we ook nu in Maart wel konden beginnen, want mijn lieve mannetje heeft in Januari jl de griep gehad en 1 dag koorts. Ik heb vorige week de gyn gebeld en volgens hem kan het gewoon doorgaan.
Het is weer zo spannend, we moeten het maar weer afwachten. Ik sta er smorgens mee op en ga er s,avonds mee naar bed. Het is voor ons al 7 jaar een groot onderdeel van ons leven en hopen zo dat het nu eens gaat lukken. We moeten het nu zelf gaan betalen. Eigelijk is het toch oneerlijk he, je wilt graag een kindje, en als het na 3 behandelingen niet is gelukt, mag je het ook nog zelf gaan betalen. Maar goed, dit is geen punt, emotioneel gezien wordt het veel zwaarder. Hoe vaker je het probeert, hoe moeilijker het wordt. Ik laat jullie weten hoe het gaat verlopen...........jullie ook ALLEMAAL heel veel   succes, voor diegene die nu in een behandeling zitten en die er nog mee gaan beginnen.
Groetjes Wilma

Belachelijk gewoon dat ej het dan zelf moet gaan betalen he

vind het gewoon schandalig maar goed

wat ik wil zegggen is :

ik duim voor jullie

groetjes moekje

(oud forum genootje die nog vaak mee leest)

hallo Wilma,
Ik ben niet meer actief op de lijst, maar wilde toch even stiekem reageren....

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Wat goed dat jullie er weer helemaal voor gaan. Nu maar hopen dat het lange wachten eindelijk eens beloond wordt. Zelf hebben we ook 3 mislukte ivf pogingen achter de rug en ben ik nu aan het wachten tot de testdag van onze ENIGE en EERSTE cryo terugplaatsing (van onze 3-de ivf) We zijn ook al meer dan 4 jaar bezig voor onze kinder wens, zonder resultaat.
Jammer dat je niet begin dit jaar bent overgestapt op univé zorgverzekering. Dit is een vrij dure zorgverzekering die ook poging 4 en 5 vergoed (ik betaal 200,00 in de maand maar dat geld heb ik er zo uit) Deze! keuze hebben we gelukkig wel gemaakt dit jaar, maar natuurlijk hopen we hier geen gebruik van te maken en zijn we mega zwanger van de cryo.
Heel veel sterkte! liefs indy

Lieve Wilma,

Ik wil je alvast veel succes wensen met het begin van jullie 4e ICSI
Wanneer mag je precies beginnen
Hou ons op de hoogte he !!

Indy wanneer mag jij testen  
Voor jou dus ook een heel spannende tijd
Veel sterkte

Liefs,
SunshineJo

Terug
Bovenaan